Gå til innhold

Høystatus og lavkvalitets-diagnoser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
15 minutter siden, kupton skrev:

Mange med unnvikende er litt varierende i motivasjonen for å gjøre det som trengs for endring. Men er de først motiverte og arbeidsvillige, er det spennende arbeid.

Jeg har diagnosen, og jeg gikk fra å se ned i gulvet og gjemme meg bak butikkhyllene til å ekspedere kunder med rak rygg og være sjefens høyre hånd. Jeg jobbet hadt den tiden. Presset meg og sto i tøffe situasjoner. 

Anonymkode: e4603...d03

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har diagnosen, og jeg gikk fra å se ned i gulvet og gjemme meg bak butikkhyllene til å ekspedere kunder med rak rygg og være sjefens høyre hånd. Jeg jobbet hadt den tiden. Presset meg og sto i tøffe situasjoner. 

Du HADDE diagnosen er vel kanskje mer rett å si, eller?

Det som er med personlighetsforstyrrelser er at de oppstår i tidlig voksen alder og kan behanldes. Veldig mange blir faktisk helt kvitt de uheldige personlighetstrekkene sine.

Anonymkode: d5722...d55

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du HADDE diagnosen er vel kanskje mer rett å si, eller?

Det som er med personlighetsforstyrrelser er at de oppstår i tidlig voksen alder og kan behanldes. Veldig mange blir faktisk helt kvitt de uheldige personlighetstrekkene sine.

Nei. HAR.

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk med høystatus diagnoser kan gjerne med stolthet nevne diagnosen sin og forteller den gledelig til familie og venner, men lavkvalitetsdiagnosene holder man hemmelig i skam.

Jeg vet ikke om min diagnose har høy eller lav status, men ikke en gang mannen min vet at jeg har den. Jeg ER ikke diagnosen min, og jeg snakker om den bare med behandler. Jeg synes ikke det er relevant for meg å opplyse andre om den. Jeg prøver å leve et så normalt liv som mulig og blir veiledet i mine utfordringer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...