Gå til innhold

Sinnsyke psykologer og psykotiske psykiatere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg var til time hos en lege hvor pupillene hans var små som knappenålshoder. Det var ekkelt. Gikk sikkert på stoff. 

Anonymkode: f04c8...244

Trodde pupillene ble store da?

Anonymkode: 273ca...589

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg var til time hos en lege hvor pupillene hans var små som knappenålshoder. Det var ekkelt. Gikk sikkert på stoff. 

Anonymkode: f04c8...244

Kan forstå at enkelte psykologer/psykiatere får lyst å ruse seg. Det er mange vonde historier de må fordøye etter jobben. Helt forståelig! 

Anonymkode: d6a6d...ddd

Gjest Naana47
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan forstå at enkelte psykologer/psykiatere får lyst å ruse seg. Det er mange vonde historier de må fordøye etter jobben. Helt forståelig! 

Anonymkode: d6a6d...ddd

Nei, det er ikke forståelig. Klarer man ikke jobben sin uten å ruse seg, bør man finne seg noe annet å gjøre. 

Annonse

AnonymBruker

Ja faktisk. Han var psykiater på den psykiatriske avdelingen jeg jobbet på. En svært dyktig, rolig og avbalansert psykiater. 2 år senere traff jeg ham ute på en felles sammenkomst. Og da virket han helt klart psykotisk. Dvs usikker på om det var psykose eller rus inni bildet. Men han var ekstremt merkelig og pratet usammenhengende, samt fraværende og ‘glassaktig’ i blikket. Alle tenkte sitt, men ingen turte å si noe. Hørte derimot at han hadde sluttet i jobben sin om psykiater. Håper det går bra med ham i dag.

Anonymkode: 86963...3b1

Psykologer og psykiatere er bare mennesker de også. De kan bli både psykotisk, suicidal, manisk osv. akkurat som andre. 

For eksempel kan man jo tenke seg til en psykiater som jobber som overlege i akuttpsykiatrien som har ansvar både her og der, driver med behandling osv (min psykiater jeg hadde for noen år siden var i hvert fall svært travel), så opplever han et brudd på hjemmebane, plutselig dør faren hans og han må styre med sorg og begravelse og enden på visa blir at han først blir alvorlig deprimert som deretter glir over i psykose. 

Man er jo ikke unntatt at livet skjer og helsa svikter selv om man har et skikt yrke.

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang møtt en psykolog/iater som er helt ute å kjører?

Anonymkode: e7abc...493

En av naboene mine er psykolog, og han ser jeg stadig vekk kjørende i bilen sin. 

Anonymkode: 3ca89...c39

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...