Gå til innhold

Webmaster - Svar til deg funksjonen


Gjest bollibompa

Anbefalte innlegg

Gjest bollibompa

Har innlegg listet siden juli 2000 på enkelte forum her. Sist jeg spurte - i november 2000 - fikk jeg svaret jeg limer inn nedenfor. Er det så vanskelig å legge inn sletting av Svar til deg hver måned for hvert forum, da???

Svar per nov. 2000:

"slette svar til deg?"

"Som jeg svarte i et innlegg på dataforumet tidligere:

Denne listen er det ikke mulig å slette.

Vi kommer til å sette opp en form for tidssperrer for hvor lenge innlegg kan bli liggende i hvert forum. Foreløpig er det bare åpent forum som har fått dette, men jeg regner med at de andre også vil få det etterhvert og da vil også svar til deg-listen bli mindre ettersom innleggene forsvinner.

- webmaster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster, tilsyn

Innlegg som ikke har fått svar fra fagperson, blir slettet etter et bestemt antall dager. Hvor lenge de ligger, varierer fra forum til forum.

Innlegg med fagsvar blir ikke slettet og det er disse som du finner i "svar til deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...