AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 Skrevet 11. mai 2020 Kjøpte en pre workout med navnet I’m fucked up. Noen som vet hvor mye man skal ta? Er det snakk om 1 spiseskje? Anonymkode: a1215...57f 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en pre workout med navnet I’m fucked up. Noen som vet hvor mye man skal ta? Er det snakk om 1 spiseskje? Anonymkode: a1215...57f Står det ingenting på pakken? Hva er det egentlig da - noe proteingreier? 0 Siter
Grendel Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 Jeg googlet det og det står 1/2 til 1 måleskje, som skal bli 5 - 10 gram. Jeg ble prakket på noe sånt en gang av en jeg trener med. Tror det er noe de bruker i X-fit miljø, fitness etc. Det inneholder mye rart (men lovlige ting), blant annet koffein og tilsvarende ting man skal bli pigg av. Det prikket og stakk i huden, noe som gjorde meg veldig skeptisk. Det ble med den ene gangen. Veldig fristende å tenke at det er humbug, men det vet jeg ikke. Idrettsutøvere kjører jo i seg koffein og sikkert mye annet innenfor regelverket. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 2 timer siden, Grendel skrev: Jeg googlet det og det står 1/2 til 1 måleskje, som skal bli 5 - 10 gram. Jeg ble prakket på noe sånt en gang av en jeg trener med. Tror det er noe de bruker i X-fit miljø, fitness etc. Det inneholder mye rart (men lovlige ting), blant annet koffein og tilsvarende ting man skal bli pigg av. Det prikket og stakk i huden, noe som gjorde meg veldig skeptisk. Det ble med den ene gangen. Veldig fristende å tenke at det er humbug, men det vet jeg ikke. Idrettsutøvere kjører jo i seg koffein og sikkert mye annet innenfor regelverket. 1 målskje? Altså 1 spiseskje eller 1 kaffe skje? Anonymkode: a1215...57f 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 målskje? Altså 1 spiseskje eller 1 kaffe skje? Anonymkode: a1215...57f Følger det ikke med måleskje i pakken? 0 Siter
Grendel Skrevet 12. mai 2020 Skrevet 12. mai 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1 målskje? Altså 1 spiseskje eller 1 kaffe skje? Anonymkode: a1215...57f Vet ikke. Jeg bare googlet. Det skulle være 5-10g, så hvis du antar at en måleskje = en spiseskje er du i nærheten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.