Gjest sunn Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hva er sunnest å spise av riskaker og brød? Tenker da i forhold til GI,og når man vil ned i vekt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 BRØD!!! Riskaker er vel det brødalternativet som har høyest GI, og det er derfor en stor gåte for meg at dette har vunnet innpass som "slankemat". Synes jeg kjenner hungeren en liten halvtime etter måltidet.. Ellers er jo rugknekkebrød kjempegodt - har du smakt Ryvita Sesam? Litt salt i smaken og noe heeeelt annet enn de kjedelige fiberknekkebrødene..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 BRØD!!! Riskaker er vel det brødalternativet som har høyest GI, og det er derfor en stor gåte for meg at dette har vunnet innpass som "slankemat". Synes jeg kjenner hungeren en liten halvtime etter måltidet.. Ellers er jo rugknekkebrød kjempegodt - har du smakt Ryvita Sesam? Litt salt i smaken og noe heeeelt annet enn de kjedelige fiberknekkebrødene..! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 BRØD!!! Riskaker er vel det brødalternativet som har høyest GI, og det er derfor en stor gåte for meg at dette har vunnet innpass som "slankemat". Synes jeg kjenner hungeren en liten halvtime etter måltidet.. Ellers er jo rugknekkebrød kjempegodt - har du smakt Ryvita Sesam? Litt salt i smaken og noe heeeelt annet enn de kjedelige fiberknekkebrødene..! Ryvita Sesam er også veldig godt som snacks hvis en har lyst på litt potetgull eller lignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.