Gå til innhold

Ang å slutte med medisin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Det sitatet likte jeg :) håper det går bra å slutte med medisiner for deg. Forstår deg så godt at du har lyst til å klare deg uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
17 minutter siden, RamonaK skrev:

Det sitatet likte jeg :) håper det går bra å slutte med medisiner for deg. Forstår deg så godt at du har lyst til å klare deg uten. 

Ja, alt blir bra ❤️Ja jeg har trua på at det går bra :) Har klart meg uten før også,det ser bare ikke sånn ut her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja, alt blir bra ❤️Ja jeg har trua på at det går bra :) Har klart meg uten før også,det ser bare ikke sånn ut her inne. 

Ja :) har du kommet opp med noen strategier for hva du skal gjøre før å holde deg frisk ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja :) har du kommet opp med noen strategier for hva du skal gjøre før å holde deg frisk ? :)

Tror mye ligger i tankene mine, det å tenke mest mulig positivt og se etter positive ting hver dag tror jeg hjelper på. :) Det å ha noe å le av er også viktig, en god latter forlenger livet :D Ellers å være engasjert i bøker, da får fantasien min bryne seg på det. Ikke tro på alt jeg leser tror jeg også kommer godt med, være litt kritisk er sunt. Har fått mye frykt i meg før fordi jeg har trodd det meste jeg har lest, men det er jo bare en sannhet. Det finnes så mange sannheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tror mye ligger i tankene mine, det å tenke mest mulig positivt og se etter positive ting hver dag tror jeg hjelper på. :) Det å ha noe å le av er også viktig, en god latter forlenger livet :D Ellers å være engasjert i bøker, da får fantasien min bryne seg på det. Ikke tro på alt jeg leser tror jeg også kommer godt med, være litt kritisk er sunt. Har fått mye frykt i meg før fordi jeg har trodd det meste jeg har lest, men det er jo bare en sannhet. Det finnes så mange sannheter. 

Det er sant det. Viktig å ha en positiv innstilling og å fylle livet med ting man er glad i :) ja det er viktig å være litt kritisk som du sier er det jo flere sannheter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, RamonaK skrev:

Det er sant det. Viktig å ha en positiv innstilling og å fylle livet med ting man er glad i :) ja det er viktig å være litt kritisk som du sier er det jo flere sannheter .

Nei, det er ikke flere sannheter. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke flere sannheter. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Det er like mange sannheter som det er mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke flere sannheter. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Selvfølgelig kan det være det. Livet er jo ikke svart hvitt. Tenk f eks Tomas teoremet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er sant lenger så er med på den at det finnes flere sannheter. 

Jeg synes det høres risky ut det du gjør nå da, men jeg håper det blir slik du ønsker det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er like mange sannheter som det er mennesker. 

Dette er bare new age-vissvass. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
27 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg vet ikke hva som er sant lenger så er med på den at det finnes flere sannheter. 

Jeg synes det høres risky ut det du gjør nå da, men jeg håper det blir slik du ønsker det. 

Ja det finnes flere sannheter. Ja det blir nok bra uten medisiner 👍🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare new age-vissvass. 

Anonymkode: 3df17...ae6

En psykolog sa til meg at hadde du ti vitner på en hendelse kunne man få ti ulike forklaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

En psykolog sa til meg at hadde du ti vitner på en hendelse kunne man få ti ulike forklaringer. 

Ja det er ikke New age greier , blitt gjort mye studier av dette i psykologi, sosiologi og kriminologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det finnes flere sannheter. Ja det blir nok bra uten medisiner 👍🙂

Det finnes ikke flere sannheter, men flere meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, Fionys skrev:

Det finnes ikke flere sannheter, men flere meninger.

Det er jo sannheter det...meninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er jo sannheter det...meninger. 

Nå må du seriøst slutte å røre. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du seriøst slutte å røre. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Det er ikke rør det. Er ikke det folk mener sannheten da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke rør det. Er ikke det folk mener sannheten da?

Forstår du virkelig ikke at du er helt på viddene her? Dette blir jo som å forklare noe for et lite barn. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår du virkelig ikke at du er helt på viddene her? Dette blir jo som å forklare noe for et lite barn. 

Anonymkode: 3df17...ae6

Blæ blæ!!! Jadda jeg er et lite barn hehe :D You wish!

Nei seriøst, ta deg sammen nå. Jeg har lov å skrive min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Blæ blæ!!! Jadda jeg er et lite barn hehe :D You wish!

Nei seriøst, ta deg sammen nå. Jeg har lov å skrive min mening. 

Jeg skrev ikke at du er et lite barn, men at du har den mentale kapasiteten til et barn

Anonymkode: 3df17...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...