Gå til innhold

Ang å slutte med medisin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel også mye rart som du "ser".

Anonymkode: 7d799...2ad

Ja det er derfor jeg pleier å få angst. Skal prøve å ikke bli redd mer nå, har jo opplevd det så mye og har ikke dødd av det enda. Burde takle det heretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er derfor jeg pleier å få angst. Skal prøve å ikke bli redd mer nå, har jo opplevd det så mye og har ikke dødd av det enda. Burde takle det heretter. 

Jeg kjenner jo ikke deg, men har hengt på forumet av og på. Selv er jeg bipolar, og "burde takle å være suicidal" var en utrolig dårlig strategi for meg i mange år. Selvfølgelig savner jeg oppturene før de tar helt av, men medisinene har gitt meg en stabil livskvalitet som jeg virkelig skulle ønske jeg hadde i tidligere år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, adhoc skrev:

Jeg kjenner jo ikke deg, men har hengt på forumet av og på. Selv er jeg bipolar, og "burde takle å være suicidal" var en utrolig dårlig strategi for meg i mange år. Selvfølgelig savner jeg oppturene før de tar helt av, men medisinene har gitt meg en stabil livskvalitet som jeg virkelig skulle ønske jeg hadde i tidligere år. 

Syns det er bra at du har funnet løsningen for deg. Medisiner ga meg ingen god livskvalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, stjernestøv skrev:

Syns det er bra at du har funnet løsningen for deg. Medisiner ga meg ingen god livskvalitet. 

Hva er god livskvalitet for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 timer siden, Fionys skrev:

Hva er god livskvalitet for deg?

Når jeg klarer å gjøre mer,f.eks gå turer og være mer aktiv inne. Bake og gjøre husarbeid,være sammen med venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...