Gå til innhold

Ang å slutte med medisin.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke at du er et lite barn, men at du har den mentale kapasiteten til et barn

Anonymkode: 3df17...ae6

Jo jeg skjønte det, takker så meget for det kjære deg. Det var da så altfor meget ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dere snakker om barn... Hvis et barn på 4 år sier det er bra for barn å våke rundt. Er det en sannhet? Eller er det en mening barnet kommer med? Er det virkelig bra som barnet sier? Eller er det bare noe barnet sier fordi det ikke har lyst til å gå i seng? Man kan ikke lage sin egen sannhet fordi man har lyst til det, men man kan ha ulike meninger enn andre.

Det store spørsmålet her blir vel egentlig, hva er definisjon av sannhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Fionys skrev:

Siden dere snakker om barn... Hvis et barn på 4 år sier det er bra for barn å våke rundt. Er det en sannhet? Eller er det en mening barnet kommer med? Er det virkelig bra som barnet sier? Eller er det bare noe barnet sier fordi det ikke har lyst til å gå i seng? Man kan ikke lage sin egen sannhet fordi man har lyst til det, men man kan ha ulike meninger enn andre.

Det store spørsmålet her blir vel egentlig, hva er definisjon av sannhet...

Et barn lærer ofte sin sannhet i oppveksten, finner ut av sin sannhet når barnet er voksen/tenårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Går det lang tid før man merker noe når man slutter på xeplion? Mener jeg har merket det tidligere før så da er det jo håp :) 

Men jeg hadde noen tanker min sønn reagerte på,men når han sa hvis jeg tenkte sånn måtte jeg ta medisiner. Da fikk jeg latterkrampe og lo og lo, jeg ler mye for tiden av alt mulig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Går det lang tid før man merker noe når man slutter på xeplion? Mener jeg har merket det tidligere før så da er det jo håp :) 

Men jeg hadde noen tanker min sønn reagerte på,men når han sa hvis jeg tenkte sånn måtte jeg ta medisiner. Da fikk jeg latterkrampe og lo og lo, jeg ler mye for tiden av alt mulig :D 

Hvor lang tid det tar vet jeg ikke. Men så bra at du er i så godt humør :) , begynner du å føle deg mer som deg selv igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Hvor lang tid det tar vet jeg ikke. Men så bra at du er i så godt humør :) , begynner du å føle deg mer som deg selv igjen ?

Er ikke akkurat i godt humør heller, det er bare det at jeg plutselig kan begynne å le av veldig lite. Men en god latter forlenger livet :D Er ikke helt meg selv enda føler jeg, tar vel sin tid. Men jeg har det bedre nå enn da jeg tok medisinen, så valget er nok rett :) Håper det går bra med deg nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Er ikke akkurat i godt humør heller, det er bare det at jeg plutselig kan begynne å le av veldig lite. Men en god latter forlenger livet :D Er ikke helt meg selv enda føler jeg, tar vel sin tid. Men jeg har det bedre nå enn da jeg tok medisinen, så valget er nok rett :) Håper det går bra med deg nå? 

Så bra :) ja det tar nok sikkert litt tid. Gått på medisiner en uke ca og ser ikke auraer lenger og det er litt trist. Men men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, RamonaK skrev:

Så bra :) ja det tar nok sikkert litt tid. Gått på medisiner en uke ca og ser ikke auraer lenger og det er litt trist. Men men. 

Ok. Men håper du er bedre?

Ja, det er sånne ting jeg savner da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men håper du er bedre?

Ja, det er sånne ting jeg savner da. 

Er fortsatt deprimert, men de andre rare tingene er borte. Serum speilet er bare på 0.2 og jeg skal opp i 0.9 ca så det tar vel litt tid.

Ja savner de tingene jeg også, og det er en liten stemme som hvisker meg i øret at hvis jeg tar medisinene så mister jeg evnene mine. Men jeg prøver å ignorere den, for hvis jeg ikke tar medisinene så mister jeg barna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Er fortsatt deprimert, men de andre rare tingene er borte. Serum speilet er bare på 0.2 og jeg skal opp i 0.9 ca så det tar vel litt tid.

Ja savner de tingene jeg også, og det er en liten stemme som hvisker meg i øret at hvis jeg tar medisinene så mister jeg evnene mine. Men jeg prøver å ignorere den, for hvis jeg ikke tar medisinene så mister jeg barna. 

Ok. Masse god bedring med depresjonen, det er tungt. 

Ja da må det være bedre å minste evnene enn barna, de betyr jo alt. Senere i livet da sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Masse god bedring med depresjonen, det er tungt. 

Ja da må det være bedre å minste evnene enn barna, de betyr jo alt. Senere i livet da sikkert...

Ja, det er det jeg tenker også, at senere i livet er det forhåpentligvis en mulighet. Takk, det ordner seg sikkert etterhvert, må bare prøve å holde meg på beina i mellomtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja, det er det jeg tenker også, at senere i livet er det forhåpentligvis en mulighet. Takk, det ordner seg sikkert etterhvert, må bare prøve å holde meg på beina i mellomtiden. 

Ja det går det når ungene har blitt voksne, da kan du drive med hva du vil :) Det holdt meg gående når ungene var små. Håper du holder deg på bena ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg håper det vil gå bra denne gangen. :)

Det ser sånn ut :) Jeg tenker litt mer som meg selv nå, men det er jo ikke sykdom. Ble spurt i dag om jeg var mer meg selv, og må si jeg er i nærheten :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Går det lang tid før man merker noe når man slutter på xeplion? Mener jeg har merket det tidligere før så da er det jo håp :) 

Men jeg hadde noen tanker min sønn reagerte på,men når han sa hvis jeg tenkte sånn måtte jeg ta medisiner. 

Kanskje lurt å høre på dem rundt deg?

Anonymkode: 7d799...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje lurt å høre på dem rundt deg?

Anonymkode: 7d799...2ad

Hører på dem, men kjenner meg selv best. Jeg har ikke angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hører på dem, men kjenner meg selv best. Jeg har ikke angst. 

Har ikke inntrykk har så god sykdomsinnsikt.

Anonymkode: 7d799...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke inntrykk har så god sykdomsinnsikt.

Anonymkode: 7d799...2ad

Sykepleieren sa når jeg blir dårlig får jeg voldsom angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren sa når jeg blir dårlig får jeg voldsom angst. 

Du har vel også mye rart som du "ser".

Anonymkode: 7d799...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...