Gå til innhold

Føler meg angrepet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det kom så akutt og jeg ble så brått dårlig, det er som om jeg blir angrepet. Vet ikke hvor det kommer fra, er så redd og har tatt vival. Er dette psykisk eller kommer det av at det er varmt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det kom så akutt og jeg ble så brått dårlig, det er som om jeg blir angrepet. Vet ikke hvor det kommer fra, er så redd og har tatt vival. Er dette psykisk eller kommer det av at det er varmt? 

varmen kan være med på å gjøre deg dårligere, men det er klart psykisk. Slik som dette har du hatt det mange ganger før.

Anonymkode: e9b2e...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, dolmio skrev:

Tar du antipsykotika?

Bare 100 mg seroquel om kvelden når jeg legger meg. Kan man dø av dette ? Er så redd, kan det være heteslag? Eller er det noe psykisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

varmen kan være med på å gjøre deg dårligere, men det er klart psykisk. Slik som dette har du hatt det mange ganger før.

Anonymkode: e9b2e...f97

Ja føler meg så dårlig, forbaska varme! Er så redd, føles ut som jeg skal dette om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja føler meg så dårlig, forbaska varme! Er så redd, føles ut som jeg skal dette om. 

kjøp deg en vifte, drikk noe kaldt, ta deg en kald dusj, men husk at dette er psykisk. dette er diagnosene/diagnosen du har.

Anonymkode: e9b2e...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kjøp deg en vifte, drikk noe kaldt, ta deg en kald dusj, men husk at dette er psykisk. dette er diagnosene/diagnosen du har.

Anonymkode: e9b2e...f97

Klarer jo ingenting nå, måtte bare spørre her for jeg er så redd. Jeg hater at det blir som dette. Har kald klut på hodet for hodet koker. Må sette på vifte og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare 100 mg seroquel om kvelden når jeg legger meg. Kan man dø av dette ? Er så redd, kan det være heteslag? Eller er det noe psykisk?

Ok.

Nei, du dør ikke av dette, det er sikkert. 

Det er pga sykdommen din, og du burde ta medisiner slik du blir anbefalt av psykiater dersom du ikke gjør det. Medisiner fjerner slike symptomer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, dolmio skrev:

Ok.

Nei, du dør ikke av dette, det er sikkert. 

Det er pga sykdommen din, og du burde ta medisiner slik du blir anbefalt av psykiater dersom du ikke gjør det. Medisiner fjerner slike symptomer ❤️

Ok. Bare føles som jeg skal dø, det er noe ondt inni meg. Det kom bare plutselig, er bare redd. Håper det går over, det føles ikke ut som medisiner hjelper heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Bare føles som jeg skal dø, det er noe ondt inni meg. Det kom bare plutselig, er bare redd. Håper det går over, det føles ikke ut som medisiner hjelper heller. 

Det er derfor du skulle tatt medisiner som psykiater har anbefalt deg.. 😢❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, dolmio skrev:

Det er derfor du skulle tatt medisiner som psykiater har anbefalt deg.. 😢❤️

Ok. Jeg trodde bare det skulle gå bra nå. Tør ikke si dette til noen, da tror de jeg er syk. Får bare si det er varmen til mann og sønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg trodde bare det skulle gå bra nå. Tør ikke si dette til noen, da tror de jeg er syk. Får bare si det er varmen til mann og sønn. 

du trenger ikke skjule noe, alle vet du er syk. det er bare du som tviler innimellom :) 

Anonymkode: e9b2e...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du trenger ikke skjule noe, alle vet du er syk. det er bare du som tviler innimellom :) 

Anonymkode: e9b2e...f97

Ok. Kan kanskje si det til sønnen min, min mann blir bare sint hvis jeg blir syk. Orker ikke det akkurat nå, jeg sa jo til han at det går bra denne gangen. Lovte at jeg skulle takle det. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Klarer jo ingenting nå, måtte bare spørre her for jeg er så redd. Jeg hater at det blir som dette. Har kald klut på hodet for hodet koker. Må sette på vifte og. 

Pass på å få i deg drikke og spis potetgull eller noe annet salt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Pass på å få i deg drikke og spis potetgull eller noe annet salt. 

Ok. Er så svimete, får ta noe å drikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Kan kanskje si det til sønnen min, min mann blir bare sint hvis jeg blir syk. Orker ikke det akkurat nå, jeg sa jo til han at det går bra denne gangen. Lovte at jeg skulle takle det. 

si at du kjenner deg redd og uvel, det er bare godt at noen rundt deg vet hvordan du har det. 

Anonymkode: e9b2e...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Er så svimete, får ta noe å drikke. 

drikk rikelig i denne varmen, mellom 2 og 3 liter per dag. 

Anonymkode: e9b2e...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

si at du kjenner deg redd og uvel, det er bare godt at noen rundt deg vet hvordan du har det. 

Anonymkode: e9b2e...f97

Kan si det til sønnen min, han takler det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

drikk rikelig i denne varmen, mellom 2 og 3 liter per dag. 

Anonymkode: e9b2e...f97

Pleier å drikke mye før klokken fem, etter det drikker jeg nesten ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men takk for at dere svarte meg, følte meg så redd og alene. Nå tør jeg legge meg ned litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...