Gå til innhold

Føler meg angrepet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Endelig kom det seg litt, det var som et anfall av noe slag. Sa til mannen og sønnen at jeg var livredd pga varmen, trodde jeg skulle dø osv. Min mann bare lo av meg og ristet på hodet, spurte hva jeg hadde på hodet. Det er en klut for hode koker, og vifte har jeg også. Så det gikk jo bra, så lenge jeg ikke nevner noe andre ting :) Får heller ta det med sykepleieren, se hva han sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja føler meg så dårlig, forbaska varme! Er så redd, føles ut som jeg skal dette om. 

Nå gir heldigvis varmen seg i morgen.

Anonymkode: 69f31...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå gir heldigvis varmen seg i morgen.

Anonymkode: 69f31...713

Ja det skal bli godt. Da blir det endelig netflix, orker ikke det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det skal bli godt. Da blir det endelig netflix, orker ikke det nå. 

Glad det går bedre nå. Denne varmen er nok til å ta det ut av en. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så ille, men nå er jeg vant til det etter å ha bodd i Australia så lenge 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, RamonaK skrev:

Glad det går bedre nå. Denne varmen er nok til å ta det ut av en. Jeg må innrømme at jeg ikke synes det er så ille, men nå er jeg vant til det etter å ha bodd i Australia så lenge 😄

Ja da er du nok vant til det :) Nei jeg tåler det ikke noe godt, slår meg visst helt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja da er du nok vant til det :) Nei jeg tåler det ikke noe godt, slår meg visst helt ut. 

Det er godt å ha en balje med kaldt vann å ha føttene i, det hjelper. Men det er jo veldig varmt da, du er ikke alene om å slite med det. Broren min ville komme på besøk kun så han kunne sitte foran airconditionen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Det er godt å ha en balje med kaldt vann å ha føttene i, det hjelper. Men det er jo veldig varmt da, du er ikke alene om å slite med det. Broren min ville komme på besøk kun så han kunne sitte foran airconditionen 😆

Det skal jeg huske på til neste gang, ha føttene i kaldt vann. Ja det er jo ekstremt varmt for tiden, godt det blir litt kjøligere i morgen. Forstår godt at han ville sitte der ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det skal jeg huske på til neste gang, ha føttene i kaldt vann. Ja det er jo ekstremt varmt for tiden, godt det blir litt kjøligere i morgen. Forstår godt at han ville sitte der ;) 

Det med føttene også skvette litt kaldt vann på håndleddene ved pulsårene. 😄Da blir du litt nedkjølt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Det med føttene også skvette litt kaldt vann på håndleddene ved pulsårene. 😄Da blir du litt nedkjølt.

Ok. Ja har jo fått det rådet før, ta vann på pulsårene. Glemte det i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og slitt endel pga varmen og jeg som er så varm av meg fra før. Heldigvis har jeg gulvvifte og kaldt vann i kjøleskapet. Men nå er det heldigvis blitt noe kjøligere, men sliter mer med å sove på denne årstiden 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, aa-k-j skrev:

Jeg har og slitt endel pga varmen og jeg som er så varm av meg fra før. Heldigvis har jeg gulvvifte og kaldt vann i kjøleskapet. Men nå er det heldigvis blitt noe kjøligere, men sliter mer med å sove på denne årstiden 🙄 

Ja sliter med å sove jeg og. Var så mye surr i natt. 🙄. Kan ikke like det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

I natt hadde jeg stemmer i hodet, flere som snakket i munnen på hverandre..onde. Og en som prøvde å oppmuntre meg og sa de andre var falske profeter, de ga meg ekle tanker de onde. Tanker puttet inn i hodet mitt, det var litt av et rabalder. Men nå er det stille, det er vel dette jeg må lære meg å leve med. Prøvde å høre mest på den positive stemmen, prøvde å roe meg ned med den. Den snakket østlandsdialekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

I natt hadde jeg stemmer i hodet, flere som snakket i munnen på hverandre..onde. Og en som prøvde å oppmuntre meg og sa de andre var falske profeter, de ga meg ekle tanker de onde. Tanker puttet inn i hodet mitt, det var litt av et rabalder. Men nå er det stille, det er vel dette jeg må lære meg å leve med. Prøvde å høre mest på den positive stemmen, prøvde å roe meg ned med den. Den snakket østlandsdialekt. 

Har du det ikke bedre når du går på medisiner så du slipper dette? Det høres veldig slitsomt og skummelt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, stjernestøv skrev:

I natt hadde jeg stemmer i hodet, flere som snakket i munnen på hverandre..onde. Og en som prøvde å oppmuntre meg og sa de andre var falske profeter, de ga meg ekle tanker de onde. Tanker puttet inn i hodet mitt, det var litt av et rabalder. Men nå er det stille, det er vel dette jeg må lære meg å leve med. Prøvde å høre mest på den positive stemmen, prøvde å roe meg ned med den. Den snakket østlandsdialekt. 

Det hørtes slitsomt ut. Er de onde stemmene stemmer som går igjen, eller er det nye stemmer hver gang? Min onde stemme er en stemme som alltid et den samme. Jeg har gitt ham et skikkelig teit navn som gjør at jeg begynner å smile hver gang jeg snakker med ham. Det hjelper meg ihvertfall for det gjør at jeg ikke tar han seriøst. Men som du skriver må du prøve å holde fast ved den gode stemmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
42 minutter siden, Glitter skrev:

Har du det ikke bedre når du går på medisiner så du slipper dette? Det høres veldig slitsomt og skummelt ut. 

Var mer oppgitt over meg selv i natt pga tankene jeg fikk, og hadde problemer med å sovne. Får se hvor lenge dette går :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, RamonaK skrev:

Det hørtes slitsomt ut. Er de onde stemmene stemmer som går igjen, eller er det nye stemmer hver gang? Min onde stemme er en stemme som alltid et den samme. Jeg har gitt ham et skikkelig teit navn som gjør at jeg begynner å smile hver gang jeg snakker med ham. Det hjelper meg ihvertfall for det gjør at jeg ikke tar han seriøst. Men som du skriver må du prøve å holde fast ved den gode stemmen. 

Den gode stemmen spurte jeg hva het, hun het Dina sa hun. De onde var så mange og snakket samtidig, vanskelig å få tak i alt. Det var slitsomt for hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Den gode stemmen spurte jeg hva het, hun het Dina sa hun. De onde var så mange og snakket samtidig, vanskelig å få tak i alt. Det var slitsomt for hodet. 

Vil du ha det slik? Dette har direkte sammenheng med at du sluttet på medisiner.

Anonymkode: 69f31...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha det slik? Dette har direkte sammenheng med at du sluttet på medisiner.

Anonymkode: 69f31...713

Mulig det, men har ikke lyst å stå på medisiner. Så da må jeg bare takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Den gode stemmen spurte jeg hva het, hun het Dina sa hun. De onde var så mange og snakket samtidig, vanskelig å få tak i alt. Det var slitsomt for hodet. 

Ja da blir det vanskelig. Men fokuser på den gode stemmen og prøv å huske på at de ikke kan gjøre deg noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mulig det, men har ikke lyst å stå på medisiner. Så da må jeg bare takle det. 

Høres veldig vanskelig og slitsomt ut å takle. Tror jeg hadde foretrukket medisiner.

Anonymkode: 69f31...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...