Gå til innhold

Føler meg angrepet.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
11 minutter siden, RamonaK skrev:

Ja da blir det vanskelig. Men fokuser på den gode stemmen og prøv å huske på at de ikke kan gjøre deg noe. 

Ja får gjøre det, ble så skuffa i natt bare. Det går nok bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig vanskelig og slitsomt ut å takle. Tror jeg hadde foretrukket medisiner.

Anonymkode: 69f31...713

Ja noen fortrekker jo det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men jeg har ikke sagt det til noen, bare her :) Så det er ikke skadelig for andre i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg har ikke sagt det til noen, bare her :) Så det er ikke skadelig for andre i hvert fall. 

Familien merker det ikke på deg?

Anonymkode: 69f31...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Familien merker det ikke på deg?

Anonymkode: 69f31...713

De merket det i går da jeg var så dårlig, men jeg sa det var varmen. Og i natt sov de jo, så nei de har ikke merket det hittil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
På 27.6.2020 den 18.54, stjernestøv skrev:

Ok. Bare føles som jeg skal dø, det er noe ondt inni meg. Det kom bare plutselig, er bare redd. Håper det går over, det føles ikke ut som medisiner hjelper heller. 

Levi Jensen kan hjelpe deg, om du er en som er kristen, for han kan je for at det skal gå bort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Levi Jensen kan hjelpe deg, om du er en som er kristen, for han kan je for at det skal gå bort 

Ja han kan nok få bort demonene og Djevelen den fyren der, syns han virker ganske sprø og ville ikke tatt imot hjelp fra han. Jeg er ikke kristen heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Levi Jensen kan hjelpe deg, om du er en som er kristen, for han kan je for at det skal gå bort 

Jensen kan ikke engang hjelpe seg selv.

Anonymkode: 69f31...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja han kan nok få bort demonene og Djevelen den fyren der, syns han virker ganske sprø og ville ikke tatt imot hjelp fra han. Jeg er ikke kristen heller. 

ok. prøvde bare å hjelpe. han har bedd for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

ok. prøvde bare å hjelpe. han har bedd for meg. 

Jo takk for det :) Skulle jeg trodd alt de tror på hadde jeg i hvert fall blitt gal og livredd, der er Djevelen rundt hvert hjørne. Hjalp det deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo takk for det :) Skulle jeg trodd alt de tror på hadde jeg i hvert fall blitt gal og livredd, der er Djevelen rundt hvert hjørne. Hjalp det deg da?

ok. ja det hjalp meg. han ba for at angsten skulle gå bort og at hjertet mitt skulle være friskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 15.10, stjernestøv skrev:

Ja får gjøre det, ble så skuffa i natt bare. Det går nok bra :) 

Hvordan går det nå? Har du fått mer ro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Jo takk for det :) Skulle jeg trodd alt de tror på hadde jeg i hvert fall blitt gal og livredd, der er Djevelen rundt hvert hjørne. Hjalp det deg da?

Det er like mye sannhet i det som det du tror på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Hvordan går det nå? Har du fått mer ro? 

Er ganske urolig og redd når jeg legger meg, det er ikke ideelt med et hode fylt av stemmer. Det er slitsomt mener jeg bare, men det har gått fint om dagen. Bare litt uro og stressende å gå på apoteket i dag. Men det går bedre enn forventet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, Fionys skrev:

Det er like mye sannhet i det som det du tror på.

Ja vi har alle våre sannheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Er ganske urolig og redd når jeg legger meg, det er ikke ideelt med et hode fylt av stemmer. Det er slitsomt mener jeg bare, men det har gått fint om dagen. Bare litt uro og stressende å gå på apoteket i dag. Men det går bedre enn forventet :) 

Så bra 😀 ja det må jo være slitsomt å legge seg når det er så mye bråk. Men det er jo bra at det går så bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, RamonaK skrev:

Så bra 😀 ja det må jo være slitsomt å legge seg når det er så mye bråk. Men det er jo bra at det går så bra 

Merker jeg er litt i min egen verden da, men ingen andre merker det heldigvis :) Det er jo hovedsaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi har alle våre sannheter. 

Nei, vi har alle våre meninger. 

Anonymkode: f6889...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, vi har alle våre meninger. 

Anonymkode: f6889...bfc

Whatever :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Skal i hvert fall holde ut denne gangen og være sterk å ikke ta medisin...samme hvordan det går. Er sta og jeg når jeg vil, nå skal jeg takle det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...