Gjest Sara Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei! Jeg er ei jente som trener mye styrke. Hva slags kosttilskudd bør jeg ta for å få best utbytte av treningen og for å bygge muskler lettere? Håper noen kan hjelpe meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røyksopp Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Proteintilskudd. Kan anbefale fra proteinfabrikken.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 sørg først for at du har et bra nok kosthold og et bra nok treningsprogram og får hvilt nok deretter kan du tenke på tilskudd jeg vil anbefale vitaminer og proteiner (så sant du ikek får nok gjennom kosten) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvis man trener styrke for å bygge muskler får man ganske enkelt ikke alt man trenger med et sundt kosthold. Sistnevnte er selfølgelig påkrevd, men for å tilføre kroppen det ekstra den trenger for å bygge opp musklene trenger man noe ekstra. (Man kan liksom ikke spise et 5-kilo's sundt måltid 6 ganger om dagen f.eks.) Et eksempel på et godt kosttilskudd er Kreatin, som gjerne taes sammen med druesukker. Det finnes mange forskjellige fabrikater, og man må gjerne prøve seg litt fra før man finner det som passer best. "..................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sara Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Takk for alle svar:) Prøver så godt jeg kan å ha et sundt kosthold, og tror da jeg klarer det ganske bra.. Spiser ca seks ganger om dagen med jevne mellomrom, og spise lite om gangen.. Kutter ut alt søtt, sauser, smør osv. og drikker mye vann og spiser mye frukt.. Men tror nok jeg får i meg litt for lite protein. Får man kun i seg nok protein gjennom å bruke pulver, el kan man spise spesielle matvarer?? Legger man ikke på seg av kreatin? Lyst til å øke i muskler, men ikke bli noe tykkere.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.