Gjest Flinx Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg er overvektig, men får ikke helt til å komme meg på treningsstudio ofte nok. Jeg bor heller ikke i nærheten av egnede joggeruter. Vurderer derfor å kjøpe meg en form for treningsapparat til bruk hjemme, og lurer derfor på om en ergometersykkel kunne passe. Er det noen som har tips om hvilken type sykkel jeg bør velge eller har egne erfaringer med bruk av ergometsykler eller annet, så hadde jeg satt pris på det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Vi har en Kondis DBS Magnetic 350- Den får du for 1990; og viser Kch , fart og lengde! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinx Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Vi har en Kondis DBS Magnetic 350- Den får du for 1990; og viser Kch , fart og lengde! Lykke til! Er du fornøyd med den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Er du fornøyd med den? Ja ; men burde bruke den litt mere... Skal begynne aktivt igjen! Kjempegod sykkel i alle fall! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jammen.... Kjøp deg nå en ordentlig sykkel istedet da, og kom deg ut! Det er jo gøy!:-) Mens ergometersykling bare er dønn kjedelig.... Du får en grei nok sykkel til 3-4000 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.