Gjest annesophie Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Når jeg sykler (Både utendørs og i helsestudio), opplever jeg ofte at jeg blir "nummen" i fingrene etter å ha holdt i styret i ca 10-15 minutter. I det siste har jeg også opplevd denne nummenheten i fingrene, spesielt på venstre hånd, når jeg våkner om morgenen. Jeg har normalt blodtrykk, men lurer på om dette er et tegn på dårlig blodomløp? Hva bør jeg gjøre? På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kan også være muskelknuter i nakken , eller at du er litt skjeiv.... Kan jo ringe en fysioterapaut og høre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har faktisk noen ganger opplevd det samma. Lurer også på hva det er. Innbiller meg at det kan være, som vin antyder, noe nevrologisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gorken Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Joda, dette virker kjent. Har opplevd det samme som deg og syntes faktisk det var ubehagelig. Hva det kan være?. Sikkert flere ting, sovestillingen om natten kan gjøre deg "maur" i fingrene og du kan også føle en lammelse i armen. Nerver som kommer i klem av forskjellige årsaker, kan skape slike følelser. En kiropraktor kan kankje hjelpe deg, det kan være noe øverst i ryggen. Eller så kan en Fysioterapaut hjelpe deg. Vær ikke redd for å kontakte disse direkte, du trenger ikke innom lege, han finner som regel ikke ut noe av slike ting. Selv ble jeg hjelpet av en Kiropraktor, det gjorde susen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gorken Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Joda, dette virker kjent. Har opplevd det samme som deg og syntes faktisk det var ubehagelig. Hva det kan være?. Sikkert flere ting, sovestillingen om natten kan gjøre deg "maur" i fingrene og du kan også føle en lammelse i armen. Nerver som kommer i klem av forskjellige årsaker, kan skape slike følelser. En kiropraktor kan kankje hjelpe deg, det kan være noe øverst i ryggen. Eller så kan en Fysioterapaut hjelpe deg. Vær ikke redd for å kontakte disse direkte, du trenger ikke innom lege, han finner som regel ikke ut noe av slike ting. Selv ble jeg hjelpet av en Kiropraktor, det gjorde susen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kan også være muskelknuter i nakken , eller at du er litt skjeiv.... Kan jo ringe en fysioterapaut og høre... Hei! Ja, det er vanlig. 1. Du binder deg. 2. Styret har feil vinkel så du strammer i underarmene. 3. Styret har for tykke eller tynne holker. 4. Sykkelen rister (passer best hvis du sykler på dårlig vei. ikke i studio). 5. Du glemmel å løsne grepet av og til. Vær glad du ikke blir nummen andre steder! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.