Gå til innhold

Jeg bare undrer meg.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hvorfor akkurat deg, hvorfor skal du oppleve åndelige ting, hvorfor ikke jeg? Jeg skulle gjerne ha sett og opplevd det du har opplevd, hva er så spesielt med deg? Tror du du er spesiell? Nei! Men det må en viss åpenhet til for å oppleve sånt, det må en viss kjærlighet til for å oppleve sånt. Og man kan ikke ha så mange fordommer, man kan ikke tenke helt A4 og være lukket for nye ting. Man må kunne se at det finnes andre dimensjoner, tro på det. 

Har bare fått de spørsmålene her noen ganger, hvorfor velge en uføretrygdet dame ? Hvorfor ikke velge mer oppegående folk? Sannheten er at jeg har valgt dette selv fra før jeg ble født, det er et samarbeid. Så at de vil ha noe med akkurat meg å gjøre? Det er mange mennesker som har kontakt med dem, jeg er ikke spesiell. Ville bare si det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Sannheten er at jeg har valgt dette selv fra før jeg ble født, det er et samarbeid.

Jeg kan aldri forestille meg at noen aktivt velger å vokse opp med brutale foreldre feks. Hvem ønsker og velger det? 

Anonymkode: 663a3...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan aldri forestille meg at noen aktivt velger å vokse opp med brutale foreldre feks. Hvem ønsker og velger det? 

Anonymkode: 663a3...71c

Ja si det,men sånn er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja si det,men sånn er det. 

Nei stjernestøv, slik er det ikke. Nå ville jeg bråbremset om jeg var deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
22 minutter siden, XbellaX skrev:

Nei stjernestøv, slik er det ikke. Nå ville jeg bråbremset om jeg var deg. 

Sjelen velger,ikke personligheten. Jeg har ihvertfall valgt livet mitt,jeg vet ikke med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Sjelen velger,ikke personligheten. Jeg har ihvertfall valgt livet mitt,jeg vet ikke med deg. 

Nå begynner du å bli smått misjonerende. Prøv å få hodet og tankene over på noe annet :- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Nå begynner du å bli smått misjonerende. Prøv å få hodet og tankene over på noe annet :- ) 

Ok. Skal ikke misjonere jeg. Sier jo dette gjelder meg og ikke deg. Du velger jo selv hva ditt liv skal bestå av,og jeg velger mitt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja si det,men sånn er det. 

Hvem sier det?

Anonymkode: cf1b1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sier det?

Anonymkode: cf1b1...724

Stjernestøv.

Anonymkode: 663a3...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Sjelen velger,ikke personligheten. Jeg har ihvertfall valgt livet mitt,jeg vet ikke med deg. 

Syntes du skal slutte å spre disse vrangforestillingene dine.

Anonymkode: 2a774...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Det er ytringsfrihet i dette landet,er det ikke? Admin sletter hvis jeg går over streken,stol på det du. Det finnes folk som meg og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem sier det?

Anonymkode: cf1b1...724

Ikke bare meg for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke bare meg for å si det sånn. 

Det er trist å se at du nok en gang er i ferd med å bli alvorlig syk, av egen vilje.

Anonymkode: cf1b1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist å se at du nok en gang er i ferd med å bli alvorlig syk, av egen vilje.

Anonymkode: cf1b1...724

Alt her i verden er ikke sykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 timer siden, XbellaX skrev:

Nå begynner du å bli smått misjonerende. Prøv å få hodet og tankene over på noe annet :- ) 

For all del ikke tro at jeg misjonerer, jeg skriver på det jeg tror på. Respekterer at andre har sine liv og sin tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

For all del ikke tro at jeg misjonerer, jeg skriver på det jeg tror på. Respekterer at andre har sine liv og sin tro. 

Ja, jeg har en jeg møter jevnlig som er litt alternativ av seg. Hun tror på det åndelige. Tror på at ånder (som er døde) finnes og at vi mennesker kan på et vis kommunisere med dem. At enkelte mennesker har evner til å "se" inn i andre menneskers liv og fremtid. Ja, også hvordan dyr har det og at noen kan kommunisere med dyr. Tror på mye jeg ikke helt klarer å tro på selv kjenner jeg, men det er jo interessant å høre hva hun tenker om verden og det som skjer rundt oss. Men jeg går konsekvent ikke inn i noen diskusjon med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Ja, jeg har en jeg møter jevnlig som er litt alternativ av seg. Hun tror på det åndelige. Tror på at ånder (som er døde) finnes og at vi mennesker kan på et vis kommunisere med dem. At enkelte mennesker har evner til å "se" inn i andre menneskers liv og fremtid. Ja, også hvordan dyr har det og at noen kan kommunisere med dyr. Tror på mye jeg ikke helt klarer å tro på selv kjenner jeg, men det er jo interessant å høre hva hun tenker om verden og det som skjer rundt oss. Men jeg går konsekvent ikke inn i noen diskusjon med henne.

Ok. Ville gjerne blitt kjent med henne. Jeg kan ikke gå rundt å snakke om dette til folk, det er derfor jeg skriver det her. Før snakket jeg om det, mye ble oversett og noen reagerte på det. Har sluttet å snakke om det nå, men folk vet nok at jeg er alternativ. Mye som ikke tåler dagens lys i 2020 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ville gjerne blitt kjent med henne. Jeg kan ikke gå rundt å snakke om dette til folk, det er derfor jeg skriver det her. Før snakket jeg om det, mye ble oversett og noen reagerte på det. Har sluttet å snakke om det nå, men folk vet nok at jeg er alternativ. Mye som ikke tåler dagens lys i 2020 :) 

Jeg skal spørre henne om hun får reaksjoner på å være så åpen om å være alternativ som hun er. Jeg vet ikke så godt hvem hun er åpen med det for, om det kun er de som kjenner henne best, eller om det er overfor "alle", men det hadde vært interessant å vite svaret. Jeg tror imidlertid ikke hun blander inn engler i sin verden slik du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en lignende opplevelse som deg Stjernestøv i våres. Opplevde mye spirituelt som fremstod bra en periode. Problemet var at det ble for mye og at jeg gled inn i noe som lignet psykose. Har fått god effekt av en liten dose zyprexa som gjør at jeg sover bedre osv. Det er forståelig at du gjør som du gjør, men vil samtidig oppfordre deg til å passe deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...