Gå til innhold

Jeg bare undrer meg.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det kan ikke sammenlignes!! Mange har et åndelig liv.

Og noen kan være åndelige og tro på det flygende spaghettimonsteret. 

Anonymkode: cf1b1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg prøvde faktisk bare å skrive noe som kunne virke oppklarende i akkurat denne diskusjonen.

Jeg har "rettet" / pirket / nyansert i maaange tråder her i årenes løp. Det trodde jeg nesten du hadde fått med deg?

Jeg la ikke ord i munnen på deg, det var et sitat.

Ja så burde jeg vel ha skrevet "Det tror jeg" da. Men trodde det var åpenbart at jeg utrykte min mening om saken? Jeg kunne aldri påtvunget andre min sannhet, den er min og ikke andres. Er klar over at folk tror på ulike ting her i livet, det er da mange religioner også. De har sin tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg respekterer at alle mennesker har en sjel, at det er et lysglimt i alle. Det er den ulven vi mater som får makt, noen mennesker er gode mens andre er onde. Det kan ikke jeg hjelpe for, hver og en er ansvarlig for sitt liv og må stå til ansvar for det de gjør. 

Du klarer virkelig ikke å ta avstand fra Visjons Norges metoder?

 

Anonymkode: cf1b1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og noen kan være åndelige og tro på det flygende spaghettimonsteret. 

Anonymkode: cf1b1...724

Javel så la dem tro det da. Noen av mine FB venner tror at mange som er døde...kjente folk egentlig lever. Og de tror at mange politikere har kloner. Tror jeg på det? Nei jeg gjør ikke det, men begynner da ikke å skrive at det de tror på er feil og at det jeg tror på er rett. Alle har sin tro, og noen tror på ulike konspirasjonsteorier. Samme for meg, det er deres liv. Og transpersoner og gud vet hva, vær som du vil for min del. Det er ikke mitt liv, det er det jeg må konsentrere meg om. Det bør alle, feie for sin egen dør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarer virkelig ikke å ta avstand fra Visjons Norges metoder?

 

Anonymkode: cf1b1...724

Det er en mening med alles liv, jeg tror ikke på det Hanevold tror på men han har sin misjon her på jorden han og. Hva det er er opp til han, det er ikke mitt ansvar. Han er ansvarlig for sitt liv og det han gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er en mening med alles liv, jeg tror ikke på det Hanevold tror på men han har sin misjon her på jorden han og. Hva det er er opp til han, det er ikke mitt ansvar. Han er ansvarlig for sitt liv og det han gjør. 

Javel, lykke til.

Anonymkode: cf1b1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Men nå orker jeg ikke diskutere dette mer, dere bare misforstår meg. Orker ikke forsvare meg mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, lykke til.

Anonymkode: cf1b1...724

Takk. Karma tar seg av det meste tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er en mening med alles liv, jeg tror ikke på det Hanevold tror på men han har sin misjon her på jorden han og.

Og Hitlers misjon var å gasse milloner jøder?

Anonymkode: 2a774...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og Hitlers misjon var å gasse milloner jøder?

Anonymkode: 2a774...52f

Som sagt, er ferdig å diskutere dette nå. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Men må bare si beklager hvis jeg støter noen med dette innlegget, det var ikke meningen. Får så dårlig samvittighet av å tenke på det, vil ikke støte og såre noen. Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folablakken
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men må bare si beklager hvis jeg støter noen med dette innlegget, det var ikke meningen. Får så dårlig samvittighet av å tenke på det, vil ikke støte og såre noen. Takk. 

Ikke tenk mer på det du. Jeg tror de fleste vet at du bare snakker om trua di, og det må du da få lov til. Det er min mening i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Folablakken skrev:

Ikke tenk mer på det du. Jeg tror de fleste vet at du bare snakker om trua di, og det må du da få lov til. Det er min mening i hvertfall. 

Takk for det. Fikk bare så vondt inni meg, jeg mener jo ingen noe vondt. Men skal ikke skrive mer om min tro, det fører ikke noe godt med seg. Har tenkt på dette her i hele dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folablakken
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Har tenkt på dette her i hele dag. 

Det beviser vel bare at du er et godt menneske. Men ikke tenk mer på det nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Folablakken skrev:

Det beviser vel bare at du er et godt menneske. Men ikke tenk mer på det nå. 

Takk, skal prøve å la være. Jeg vil jo spre lys og kjærlighet, og vil ikke krangle med noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...