Gå til innhold

slanke meg her og slanke meg der...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

jepp jeg vil ha bort litt fett. det som er problemet mitt er at det ikke er noen plasser å jogge i området,gidder ikke jogge ute på veien da jeg bor i en liten bygd med kjente folk osv...Dessuten lurer jeg på, må jeg kutte ut all sjokolade for å gå ned i vekt?Alt søtt,brus?Jeg vil se resultater litt fort. Trener styrketrening nesten hver dag i tillegg til litt aerobic og dansing.

Spiser to brødskiver eller to knekkebrø til frokost, to-tre på skolen, ett eller annet når jeg kommer hjem, middag og kvelds. Jeg har også noen små mellommåltider som frukt og sånt.

Jeg vil ikke bli så mye tynnere bare få strammet opp magen (den ser så stor ut når jeg sitter og står)og lårene litt. Også vil jeg miste litt av midjen. jeg synes den er for brei.

Vet det ikke går an å punktslanke seg,men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest guggen

Ja aerobicen og dansinga kan jo gjøres istedenfor å jogge da.

prøv å begrense inntakav sjokolade og søtt såklart

Hva med å ha en spisedag i uka ?

jeg kan anbefale deg å trene før frokost.

spis en proteinrik kost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...