Gondor Skrevet 21. juli 2020 Skrevet 21. juli 2020 Jeg klarer aldri å lande på en hudpleieserie jeg trives med. Nå har jeg tenkt å prøve meg på Cosmica for moden hud. Har noen erfaring med denne serien? Hva bruker du selv og har du funnet noe du ikke kunne tenke deg å bytte ut? Jeg er ikke interessert i å bruke masse penger på det og er opptatt av ingrediensene jeg smører på huden. Huden min er normal med tendens til olje i t-sonen. 0 Siter
RamonaK Skrevet 22. juli 2020 Skrevet 22. juli 2020 Jeg bruker Avene , men jeg har kjempe sensitiv hud, og er allergisk mot masse av de andre hudpleie produktene. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 22. juli 2020 Skrevet 22. juli 2020 Har du prøvd dermalogica? En hudlpleier anbefaler det. Excuviance hvis huden tåler det. 0 Siter
Ekstra Skrevet 22. juli 2020 Skrevet 22. juli 2020 (endret) Jeg vender alltid tilbake til Clarins, nå for moden hud. Bruker både dag- og nattkrem derfra, i mellom også serum. Dyr, men drøy; har åen krukke i flere måneder. Endret 22. juli 2020 av Ekstra 0 Siter
Gondor Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Skrevet 25. juli 2020 På 22.7.2020 den 10.24, dolmio skrev: Har du prøvd dermalogica? En hudlpleier anbefaler det. Excuviance hvis huden tåler det. Jeg går til hudpleie hver 3. uke for å vokse bryn. Kanskje jeg skal spørre henne like godt? 0 Siter
Ekstra Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 5 minutter siden, Gondor skrev: Jeg går til hudpleie hver 3. uke for å vokse bryn. Kanskje jeg skal spørre henne like godt? Sikkert ikke dumt å spørre, men ofte har de som jobber i salong provisjon fra ett merke og rådene farges av dét. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 5 minutter siden, Gondor skrev: Jeg går til hudpleie hver 3. uke for å vokse bryn. Kanskje jeg skal spørre henne like godt? Det kan du. Jeg spurte en av mine nærmeste som er utdannet hudpleier 0 Siter
Gondor Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Skrevet 25. juli 2020 4 minutter siden, Ekstra skrev: Sikkert ikke dumt å spørre, men ofte har de som jobber i salong provisjon fra ett merke og rådene farges av dét. Hmm… Der har du et poeng. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 25. juli 2020 Skrevet 25. juli 2020 Akkurat nå, Gondor skrev: Hmm… Der har du et poeng. Hun jeg spurte jobber ikke enda (er nyutdannet). Så rådet fra henne var ikke farget av noe slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.