Gå til innhold

Nedtur


RamonaK

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever noe av det ts og andre forteller om som merkelig ja, og jeg er ikke den eneste har jeg skjønt. Mange er naive med tanke på ting som blir skrevet  uten at noen skal påstå at noen lyver eller krydrer historien om seg selv, det er nå så. Jeg leste et annet sted her inne om at det er noen som liker å dikte om utrolige historier om seg selv og at folk har blitt lurt før. Flere eksempler på det fra Real Life også. En generell regel er at det ikke er lurt å tro på alt som de hører eller leser, og det burde være lov å stille spørsmål i så måte. Jeg er generelt en skeptisk person, det er nå så og jeg har vanskeligheter med å stole på andre, så er det sagt også. 

 

Anonymkode: b6423...fe5

Jeg siterer anonym som svar til deg, for bedre kan det virkelig ikke sies.

 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å komme med spørsmål er ikke det samme som å komme med stygge påstander om et annen menneske slik du har gjort i denne tråden.

Anonymkode: f0ccd...9aa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever noe av det ts og andre forteller om som merkelig ja, og jeg er ikke den eneste har jeg skjønt. Mange er naive med tanke på ting som blir skrevet  uten at noen skal påstå at noen lyver eller krydrer historien om seg selv, det er nå så. Jeg leste et annet sted her inne om at det er noen som liker å dikte om utrolige historier om seg selv og at folk har blitt lurt før. Flere eksempler på det fra Real Life også. En generell regel er at det ikke er lurt å tro på alt som de hører eller leser, og det burde være lov å stille spørsmål i så måte. Jeg er generelt en skeptisk person, det er nå så og jeg har vanskeligheter med å stole på andre, så er det sagt også. 

 

Anonymkode: b6423...fe5

Er enig i dette, men samtidig så har jeg opplevd mye vondt selv og noe av dette er jeg redd ingen vil tro meg på. Derfor tørr jeg heller ikke å fortelle hele min historie av redsel for og ikke bli trodd. Så jeg vet at det går an å oppleve de utroligste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, emilie321 skrev:

Er enig i dette, men samtidig så har jeg opplevd mye vondt selv og noe av dette er jeg redd ingen vil tro meg på. Derfor tørr jeg heller ikke å fortelle hele min historie av redsel for og ikke bli trodd. Så jeg vet at det går an å oppleve de utroligste ting.

Jeg skjønner godt hva du mener. Mye av dette jeg har skrevet på dette forumet har jeg aldri fortalt noen før. Og det er av samme grunn, redsel for ikke å bli trodd. Men jeg har nådd et kritisk punkt i livet, og har innsett at hvis jeg skal få hjelp må jeg være ærlig om noen av disse tingene. Noen av disse innleggene blir som en slags test runde eller general prøve. Håper du en gang klarer å få det ut hvis du føler det er nødvendig. Truth is Stranger than fiction. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2020 den 20.01, RamonaK skrev:

Ja, det er jeg enig i. Var faktisk litt flink i dag. Fortalte om volden fra mannen de siste ukene, rusmisbruket, stefaren min som prøvde å kysse meg, marerittene, og at jeg har hatt sex med altfor mange i det siste som en form for selvskading. 

Sex som selvskading er ikke noe uvanlig, men hvordan får du tid til det?

 

På 5.8.2020 den 6.24, RamonaK skrev:

Nå har mannen vært her en stund da. Han reiste for en uke siden i dag. Nei, jeg drar ikke menn hjem til meg , og selvfølgelig drar jeg ikke fra barna. Nei, med unntak av et par timer en gang i blant har jeg ingen til å passe barna. Menn finnes overalt, så det er ikke noe vanskelig. Jeg er fullstendig klar over at det hele er uansvarlig av meg, og at å holde på på den måten ikke er bra.  Er derfor det ble tatt opp med psykiatern.

Hvis alt det du har skrevet her på DOL stemmer så synes jeg det er meget rart at du fremdeles får ha ungene hjemme. Har man barn så man prioritere de og sørge for at de får den oppfølgingen og omsorgen de trenger. Det er viktig at ens egne plager ikke går ut over barna og at de ikke får varige mén av det. Opp i alt dette så må man ikke glemme å ta være på seg selv. 

Høres merkelig at de ønsker å avslutte behandlingen nå allerede, men for at man skal ha utbytte av den så er det viktig å være åpen og ærlig. Det er lettere sagt enn gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fionys skrev:

Sex som selvskading er ikke noe uvanlig, men hvordan får du tid til det?

 

Hvis alt det du har skrevet her på DOL stemmer så synes jeg det er meget rart at du fremdeles får ha ungene hjemme. Har man barn så man prioritere de og sørge for at de får den oppfølgingen og omsorgen de trenger. Det er viktig at ens egne plager ikke går ut over barna og at de ikke får varige mén av det. Opp i alt dette så må man ikke glemme å ta være på seg selv. 

Høres merkelig at de ønsker å avslutte behandlingen nå allerede, men for at man skal ha utbytte av den så er det viktig å være åpen og ærlig. Det er lettere sagt enn gjort. 

Nå som mannen har vært her har jeg hatt tid til det. Men som sagt snakker vi ikke så mange, tre stykker de siste tre ukene eller no sånt.

Skal jeg være ærlig synes jeg det også er rart. Men alt henger i en veldig tynn tråd. Skal nok ikke så mye til for at de ikke får bo med meg lenger. Jeg har snakket om dette før at jeg vet jeg kommer til kort , jeg vil jo det beste for barna mine. Men det er jo en fryktelig stor og vanskelig beslutning å ta. 

Nå må jeg innrømme at jeg vet jo ikke det med behandlingen, men det virker veldig sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...