Gå til innhold

Psykose.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Men hva kan det være? Uutholdelige smerter fra skrittet og opp til halsen på begge sider, smerter som veer i magen og følte lungene var på vei ut av ryggen. Var som å være i en skrekkfilm. 

Jeg er ikke lege..

Anonymkode: 8ace4...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke lege..

Anonymkode: 8ace4...ae2

Nei. Men tror ikke noen lege kan forklare det heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men hva kan det være? Uutholdelige smerter fra skrittet og opp til halsen på begge sider, smerter som veer i magen og følte lungene var på vei ut av ryggen. Var som å være i en skrekkfilm. 

Jeg tipper en kombinasjon av angst og muskelspenninger. Har det ofte selv, og da nettopp fra bekkenet, i bryst, rygg og nakke. Hos meg er det ikke så smertefullt at jeg vurderer legevakten, men ubehagelig og vondt, det er det. 

Anonymkode: cc6e7...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper en kombinasjon av angst og muskelspenninger. Har det ofte selv, og da nettopp fra bekkenet, i bryst, rygg og nakke. Hos meg er det ikke så smertefullt at jeg vurderer legevakten, men ubehagelig og vondt, det er det. 

Anonymkode: cc6e7...810

Ok. Trodde jeg skulle dø så vondt var det, hadde klærna på meg hele natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Trodde jeg skulle dø så vondt var det, hadde klærna på meg hele natten. 

Det virket nok selvforsterkende når du ble så redd. Godt du fikk sove. 

Anonymkode: cc6e7...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det virket nok selvforsterkende når du ble så redd. Godt du fikk sove. 

Anonymkode: cc6e7...810

Sovnet på morningen en gang og ble vekket av sønnen min klokken elleve, håper bare det holder seg unna i natt. Orker bare ikke ha det sånn, og jeg har høy smerteterskel. Tok jo to vival uten at det hjalp, skal ta det før jeg legger meg i kveld og. Blir nok tidlig natta for meg, er helt utslitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...