AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 Dørhåndtaket til verandadøren har blitt veldig vrient å lukke. Kan jeg smøre med matolje, eller er det å pisse i buksa for å holde seg varm? Jeg prøver å google etter WD-40 hos noen som har billig hjemlevering, eller leverer rett i postkassa. Men det virker som at de enten leverer på pick up point, eller så står det ikke hva slags levering det er. Hva er feil med postkassa i disse dager? Alt må jo hentes på posten. Selv om man lett får plass til en liten sprayflaske i postkassa. Anonymkode: 79a21...e5e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dørhåndtaket til verandadøren har blitt veldig vrient å lukke. Kan jeg smøre med matolje, eller er det å pisse i buksa for å holde seg varm? Jeg prøver å google etter WD-40 hos noen som har billig hjemlevering, eller leverer rett i postkassa. Men det virker som at de enten leverer på pick up point, eller så står det ikke hva slags levering det er. Hva er feil med postkassa i disse dager? Alt må jo hentes på posten. Selv om man lett får plass til en liten sprayflaske i postkassa. Anonymkode: 79a21...e5e Er det et problem å hente på posten da? Anonymkode: 92717...007 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 Da får du bestille pakke levert på døra. Anonymkode: 92717...007 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 Matolje funker, men mest midlertidig. Ellers kan du jo få kjøpt olje på bensinstasjoner, Clas Ohlson, Europris osv. Anonymkode: ecc08...011 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det et problem å hente på posten da? Anonymkode: 92717...007 Det går mot mine prinsipper å hente på post det som kunne vært levert i postkassa. Det er en så dum praksis atte fy. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da får du bestille pakke levert på døra. Anonymkode: 92717...007 Koster typ 350,- 35 minutter siden, kupton skrev: Kjøp 5-56 på bensinstasjonen. Ja, jeg bor jo rett ved. Kanskje det. Hvis det virker. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Matolje funker, men mest midlertidig. Ellers kan du jo få kjøpt olje på bensinstasjoner, Clas Ohlson, Europris osv. Anonymkode: ecc08...011 Ja, får se på det. Men mest ville jeg ha det i postkassa. Er veldig agorafobisk. Anonymkode: 79a21...e5e 0 Siter
Grendel Skrevet 9. august 2020 Skrevet 9. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dørhåndtaket til verandadøren har blitt veldig vrient å lukke. Kan jeg smøre med matolje, eller er det å pisse i buksa for å holde seg varm? Jeg prøver å google etter WD-40 hos noen som har billig hjemlevering, eller leverer rett i postkassa. Men det virker som at de enten leverer på pick up point, eller så står det ikke hva slags levering det er. Hva er feil med postkassa i disse dager? Alt må jo hentes på posten. Selv om man lett får plass til en liten sprayflaske i postkassa. Anonymkode: 79a21...e5e Du kan stille inn hvor trangt det er på noen dører. Skru ut brønnene som boltene går inn i og sett dem inn en annen vei. Hvis du ser på dem skjønner du hvordan det funker. Jeg tror forsåvidt matolje kan fungere, men ville mye heler brukt WD-40. Jeg har brukt matolje selv på ting som ikke er så nøye. Gammel gressklipper f.eks. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.