Gå til innhold

Regelbrudd og utestengelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I retningslinjene deres står det at man blir utestengt etter tre advarsler, men ingenting om hvor lenge utestengingen varer. 

Er det slik at første utestengelse er 1 mnd, 2. utestengelse er 3 mnd, og 3. utestengelse er permanent? 

J

Anonymkode: 5583a...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Standarden er dette ja. Det kan gis kortere/lengre utestengelse bassert på alvorlighetsgraden av regelbruddene. Det har også vært tilfeller hvor regelbruddene har vært såpass grove at personer har blitt utestengt permanent på første advarsel.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, dolmio skrev:

Ok. Jeg skal prøve. 

Fint, jeg tror at dette var et utslag av utmeldelse i affekt... :) Du er trolig litt ustabil i følelsene og deg selv i dag etter en natt med lite og dårlig søvn samt en nylig påkjenning med en nær relasjon. Da kan det være lett å ta litt overilte beslutninger. Kanskje man skal ha ssom regel på DOL som med selvmord, at man ikke skal melde seg ut hverken når man er påvirket av alkohol eller av sterke følelser? :) Da er man gjerne litt i ubalanse og klarer ikke å se helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Eva Sofie skrev:

Fint, jeg tror at dette var et utslag av utmeldelse i affekt... :) Du er trolig litt ustabil i følelsene og deg selv i dag etter en natt med lite og dårlig søvn samt en nylig påkjenning med en nær relasjon. Da kan det være lett å ta litt overilte beslutninger. Kanskje man skal ha ssom regel på DOL som med selvmord, at man ikke skal melde seg ut hverken når man er påvirket av alkohol eller av sterke følelser? :) Da er man gjerne litt i ubalanse og klarer ikke å se helt klart.

Ja, jeg vil bare rømme fra alt. Det som har skjedd er en sorg for meg. Men det er min egen skyld. Det er tøft og vondt. Har mistet mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...