Gå til innhold

Kraftig tordenvær på Østlandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du opplevde det, hvordan var det? Blir du redd i tordenvær? 

Jeg personlig liker det absolutt ikke, og jeg kan bli skikkelig angstfull. 

Anonymkode: f4f48...12d

Tordenvær er fascinerende. Var dessverre for langt unna i dag. Så skyene ble lyst opp i det fjerne.

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker tordenvær, har bestandig gjort det - det er fascinerende. Fikk endelig et ordentlig tordenvær i går kveld. Pussig hvordan det mange ganger meldes tordenvær, men det kommer ikke. Når det først kommer, har det ikke vært meldt. Det er tydeligvis vanskelig å forutse.

Eneste gang jeg har vært litt redd i tordenvær har vært ute i båt, som har føltes utrygt.

Endret av Ekstra
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du opplevde det, hvordan var det?

Ganske heftig, med både lyn, torden og øsregn. En kort stund var det ganske nær der jeg bor.

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir du redd i tordenvær? 

Ikke hvis jeg er innendørs eller et annet sted som ikke regnes som spesielt utsatt. I natt tenkte jeg mest på at lufta kanskje ville bli litt friskere etterpå - de siste dagene har det vært ganske klamt allerede tidlig om morgenen.

Annonse

Worrisome Plenty

Det lynet og tordnet. Men ikke så nære meg. har vært borti værre tordenvær. Som feks da det smalt samtidig som lynet for ett par år siden. Da var det nære, nå kunne jeg telle en stund før det smalt. Jeg er ikke redd tordenvær inne, men en gang røyk det en pc-skjerm. Nå har jeg overspenningsvern, men jeg vet ikke om det er godt nok for å hindre slikt, så jeg drar ut kontakten på det dyreste.

Gjest Martine

Jeg overnattet  alene i skogen i hengekøye i natt  Jeg visste på forhånd at det var fare for lyn, torden og styrtregn, men var ikke forberedt på at det skulle bli så intens. Lå heldigvis under et stort tarp som er en slags presenning/tak over hengekøye, så jeg klarte å holde meg og tingene mine tørr. Men for en opplevelse! Jeg ble skikkelig redd og fascinert på samme tid. 

Nicklusheletida
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke redd, men satte I et hyl ved et av smellene. Trodde det slo ned I stua og jeg skvatt skikkelig :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...