Gå til innhold

Dyrt å skifte skjerm.

Anbefalte innlegg

Irriterer  meg sånn at jeg mistet mobilen i gulvet, het ny og knuste den. Det koster 2000 kroner å skifte skjerm på Power. Hva ville du gjort? Telefonen kostet nesten 3000 kroner. Går an å bruke den nå da knust, det bare irriterer meg sånn. Men blir jo en dyr telefon om jeg bytter skjerm. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456381-dyrt-%C3%A5-skifte-skjerm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, stjernestøv skrev:

Irriterer  meg sånn at jeg mistet mobilen i gulvet, het ny og knuste den. Det koster 2000 kroner å skifte skjerm på Power. Hva ville du gjort? Telefonen kostet nesten 3000 kroner. Går an å bruke den nå da knust, det bare irriterer meg sånn. Men blir jo en dyr telefon om jeg bytter skjerm. 

Det var dyrt. Antakelig får du da originalskjerm. Det er ofte billigere hos små mobilreperatører, Oslo er det slike på annethvert gatehjørne.

2 minutter siden, Ekstra skrev:

Det var dyrt. Antakelig får du da originalskjerm. Det er ofte billigere hos små mobilreperatører, Oslo er det slike på annethvert gatehjørne.

Ok. Her er det ikke noe sånt. Kan jo like godt kjøpe ny telefon, men får bare bruke denne knust så lenge den virker da. 

40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Her er det ikke noe sånt. Kan jo like godt kjøpe ny telefon, men får bare bruke denne knust så lenge den virker da. 

Så vet du at du kjøper et deksel neste gang :). Jeg bruker bestandig det, selv om telefonen er nettere og lettere uten. Ellers hadde nok jeg røket på noen knuste skjermer jeg også.

4 minutter siden, Ekstra skrev:

Så vet du at du kjøper et deksel neste gang :). Jeg bruker bestandig det, selv om telefonen er nettere og lettere uten. Ellers hadde nok jeg røket på noen knuste skjermer jeg også.

Ja det skal jeg jammen gjøre neste gang :) 

Annonse

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Sjekk om innboforsikringen dekker dette. 

2 timer siden, FjellOgDalar skrev:

Noen abonnementer har skjermforsikring inkludert. Kanskje er det også mulig å få det på innbo/uflaks.

Ok. Vet ikke hvordan det er med mitt abonnement. Men får vel ringe forsikringsselskapet? 

Annonse

13 minutter siden, frosken skrev:

Ja, dere kan logge dere inn Din side på Gjensidige, - der vil du finne hvilke forsikringer dere har og vilkårene for å få noe dekket. 

Måtte gjøre det via mobylife og de er konkurs :( Ellers var det 2000 kroner i egenandel. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...