Gjest mikkmakk Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei! Har slanket meg i halvannen måned nå, og gått ned 4 kilo. Men nå har vekten stoppet opp. Står bom fast på 83 kg, og mitt mål er 74 :-( Jeg spiser mye grønt og frukt frem til middag. Har kanskje ett brødmåltid også. Og til middag spiser jeg mager mat. Mye grønnsaker, litt ris/pasta og svin eller kylling.Er aldri over 400 kalorier på middag. Og kvelds blir som regel ett par knekkebrød. Hvorfor stopper det opp? Har vært på 83 kg i tre uker nå? BOM stilt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GR Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 fordi du spiser alt for lite. Trimmer du ? ...... det må du gjøre hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 fordi du spiser alt for lite. Trimmer du ? ...... det må du gjøre hver dag. Prøv å kutt ned på frukten - og spis heller mer grønnsaker.Det er mye sukker (og kalorier) i frukt. Viktig også å trene for å holde forbrenningen oppe - en rask spasertur hver kveld vil nok gjøre forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.