AnonymBruker Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Flere som er medlem i grønnsaksdyrkningsgrupper? Jeg har eget drivhus, er derfor medlem der for tips, råd og inspirasjon. Dyrker altså grønnsaker selv i vår-, sommer-, og høstmånedene. MEN... Jeg har lagt merke til, de siste månedene (ja, egentlig etter hvert som UMODNE mennesker har fått MODNE grønnsaker) at de legger ut "morsomme bilder". Fellesnevneren er at ALLE ser ut som tissemenn og pupper. Ha... ha? Etter bilde nr 924 er jeg dritt lei. Altså, hvor "sykt morsomt" er det egentlig at agurken din kanskje kan se ut som noe annet? Eller at tomaten din kan se ut som noe annet? Det helt typiske er også at dette er mennesker på 40+ år - man skulle vel tro at de var LITT mer modne enn som så? Det er tydeligvis kun grønnsaker og frukt som modner i sola... Anonymkode: cdb29...b91 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/456486-gr%C3%B8nnsaksdyrkere-p%C3%A5-facebook/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.