Gå til innhold

Hjelp! Hva sier du til dette?

Anbefalte innlegg

Ingen, absolutt INGEN er i min situasjon. Jeg har vært singel i 3mnd nå etter at jeg forlot mannen jeg var med. Han var ikke grei, han styrte rett og slett for mye og ville vite alt hele tiden. Deg ble for mye. Vi var sammen knappe ett år. 

Problemet er følgende; jeg rotet med sønnen (hans!) igår. Traff hverandre i en anledning via skole. Hvor sykt er dette? Jeg er ni år eldre enn han. Han er 21. 

Anonymkode: a4cac...177

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456497-hjelp-hva-sier-du-til-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen, absolutt INGEN er i min situasjon. Jeg har vært singel i 3mnd nå etter at jeg forlot mannen jeg var med. Han var ikke grei, han styrte rett og slett for mye og ville vite alt hele tiden. Deg ble for mye. Vi var sammen knappe ett år. 

Problemet er følgende; jeg rotet med sønnen (hans!) igår. Traff hverandre i en anledning via skole. Hvor sykt er dette? Jeg er ni år eldre enn han. Han er 21. 

Dette tror jeg ikke på.

Anonymkode: a1fdb...c6d

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle disse stemor-innleggene, undres om de skrives de av kåt stesønn eller fantaserende stemor.

Annonse

34 minutter siden, S87s skrev:

En ivrig stesønn el? Meget populært tema for tiden. 

Det er den samme personen alle gangene som tydeligvis blir kåt av å tenke på seksuell relasjon mellom stemor og stesønn. Ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: d883c...3b5

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er den samme personen alle gangene som tydeligvis blir kåt av å tenke på seksuell relasjon mellom stemor og stesønn. Ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: d883c...3b5

Et enkelt google søk viser den type interesse siden 2004. Relasjonen mellom er spesiell, men helt sikkkert mer normalt enn vi tror. 

23 minutter siden, S87s skrev:

Et enkelt google søk viser den type interesse siden 2004. Relasjonen mellom er spesiell, men helt sikkkert mer normalt enn vi tror. 

Tanker er en ting, men når tanker blir til relasjon, blir det til noe helt annet. I mine øyne er det uakseptabelt og noe man bare vet man skal holde seg unna - og derfor holder seg unna.

16 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Tanker er en ting, men når tanker blir til relasjon, blir det til noe helt annet. I mine øyne er det uakseptabelt og noe man bare vet man skal holde seg unna - og derfor holder seg unna.

Er det ikke litt drøyt at til og med tanker går dit hen da? Men for all del, helt sikkert en av de vanligste sexfantasiene om dagene. 

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Endelig noen som kan forstå meg. Tenk hvor fort man kan bli fascinert av mennesker, 

Iallefall jeg blir det. Vi er ikke i fam, så ser egentlig ikke problemet ;)

det var en voldsom 180 graders snuoperasjon i forhold til hovedinnlegget ditt?

Anonymkode: a5b3a...b13

På 20.8.2020 den 14.17, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noen skade skjedd.  Sønnen er over sexuell lavalder og jeg går utifra at du ikke voldtok han.

Anonymkode: 24702...11c

På 26.8.2020 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noen skade skjedd.  Sønnen er over sexuell lavalder og jeg går utifra at du ikke voldtok han.

Anonymkode: 24702...11c

Ingen voldtekt nei;) ja, han er jo voksen. Men er deg ikke litt creepy for spes hans del? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...