Gå til innhold

Hjelp! Hva sier du til dette?

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen voldtekt nei;) ja, han er jo voksen. Men er deg ikke litt creepy for spes hans del? 

Anonymkode: a4cac...177

Han er voksen nok til å ta ansvar for seg selv og sine handlinger.  Han synes sikkert dette var spennende opplevelse.  Regner ikke med at dere skal innlede noe forhold.

Anonymkode: 24702...11c

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er voksen nok til å ta ansvar for seg selv og sine handlinger.  Han synes sikkert dette var spennende opplevelse.  Regner ikke med at dere skal innlede noe forhold.

Overhodet ingen forhold planer. Dette ble veldig spesiellt for meg og egentlig litt småkvalmt. Men vi er jo ikke i kjødelig familie og ikke hatt han her i hus som et lite barn. Viktig å få med!

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ingen forhold planer. Dette ble veldig spesiellt for meg og egentlig litt småkvalmt. Men vi er jo ikke i kjødelig familie og ikke hatt han her i hus som et lite barn. Viktig å få med!

Som jeg skrev før så har han ansvaret for seg selv.  Det er kun deg selv du skal tenke på.  Det er ingen skade skjedd og du fortsetter livet.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...