Gå til innhold

Trist på vegne av demokratene.

Anbefalte innlegg

Hei

det var svært trist at bernie sanders ble presset ut, og igjen stod man med en mulig økende senil kandidat , Biden, igjen.

hva skal man så velge å stemme på?

en ikke oppegående kongnitivt svak presidentkandidat ?

eller et Oppegående egoistisk råskinn av en foretningsmann?

jeg forstår at det er vanskelig nå for unge demokrater i usa, 

på sett og vis fortjener demokratene at Trumph blir gjenvalgt, de vraket sin sterkeste kandidat for en gammel mann som skranter på alle vis.

det er trist. Men jeg hadde aldri stemt på en kandidat, som har så svekkede kognitive evner, der går en grense!

og demokratene har ødelagt for seg selv, og i denne maktgakskapen, må de ta ansvar.

jeg syns ikke det hører noe sted hjemme at man skal oppfordre folk til å stemme på en mann som viser mange og tydelige tegn på demens.

det er galskap å se situasjonen i USA nå:-( såå tragisk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456504-trist-p%C3%A5-vegne-av-demokratene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmeautomat

Biden er en katastrofe. Må likevel bare håpe folk stemmer på ham. Nei, han er ikke i stand til å styre et land, men han vil heller ikke gå inn for å ødelegge det slik Trump og republikanerne har gjort. Kamala Harris er kompetent og vil vel i praksis bli president hvis han blir valgt. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for å nå status som presidentkandidat må man igjennom flere tester, også kognitive. en begynnende dement person ville aldri fått lov til å passere. 

Anonymkode: 61391...841

hei

av ditt svar forstår jeg du ikke følger med i situasjonen i USA nå!

debatten og fortvilelsen m.m

13 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

det var svært trist at bernie sanders ble presset ut, og igjen stod man med en mulig økende senil kandidat , Biden, igjen.

på sett og vis fortjener demokratene at Trumph blir gjenvalgt, de vraket sin sterkeste kandidat for en gammel mann som skranter på alle vis.

det er trist. Men jeg hadde aldri stemt på en kandidat, som har så svekkede kognitive evner, der går en grense!

og demokratene har ødelagt for seg selv, og i denne maktgakskapen, må de ta ansvar.

jeg syns ikke det hører noe sted hjemme at man skal oppfordre folk til å stemme på en mann som viser mange og tydelige tegn på demens.

Det er din oppfattelse at Bernie Sanders var en god kandidat.  Han var gammel også.  Hva har du for deg i at Joe Biden er senil og med kognitive svekkede evner?  Han er gammel, men Sanders var i samme alder.  Å kalle Biden "ikke oppegående" og Trump "oppegående" er galskap, og slik det ble kommentert før så kommer ingen så langt frem som å bli akseptert som presidentkandidat med svekkede kognitive evner.

Du skal vel ikke stemme i presidentvalget og hva du og jeg tenker er ikke viktig.  Det er amerikanere som skal velge sin president.  Sanders har vært populær i Europa, men han var ikke populær nok blant demokrater i USA.  Bl.a. så er mange skeptiske til hans ideer om gratis universitetsutdannelse, selv om vi ser på det som selvfølge.

Anonymkode: 6d998...eb3

Annonse

13 timer siden, Madelenemie skrev:

hei

av ditt svar forstår jeg du ikke følger med i situasjonen i USA nå!

debatten og fortvilelsen m.m

fortvilelsen i USA handler om helt annet enn svekkede kognitive evner hos Biden.  Jeg følger med en del, har bodd i USA og kjenner mange der.  Jeg leser debattartikler i New York Times innimellom og ingen der har nevnt demens.  

14 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

Du syntes Trump er oppegående???

Anonymkode: 625c2...659

7 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Her må man kunne ha to tanker i hodet samtidig. Det går an å være Trump-motstander og samtidig se at Biden er uegna som kandidat pga. aldersbetinga svekkelse av kognitive evner. 

Hvor har du det fra at Biden har svekkete kognitive evner?

Drømmeautomat
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra at Biden har svekkete kognitive evner?

Finn et hvilket som helst intervju med ham på youtube fra det siste året. Han kan lese opp en tale fra en teleprompter, men han faller sammen i intervjusituasjoner. Jeg lurer på hvordan du ikke har fått med deg dette.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/BR5J2E/utpekt-til-aa-kjempe-mot-trump-dette-er-bidens-stoerste-styrker-og-svakheter

Annonse

2 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Finn et hvilket som helst intervju med ham på youtube fra det siste året. Han kan lese opp en tale fra en teleprompter, men han faller sammen i intervjusituasjoner. Jeg lurer på hvordan du ikke har fått med deg dette.

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/BR5J2E/utpekt-til-aa-kjempe-mot-trump-dette-er-bidens-stoerste-styrker-og-svakheter

Hvorfor mener du dette handler om demens og svekka kognitive evner er meg en gåte. Noen er mindre dyktig i intervjuer enn andre, Biden er en av dem. 

Anonymkode: 61391...841

6 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Og det betyr han har svekkende kognitive evner? Han har jo alltid vært sånn!! Lurer på hvor hvordan du ikke har fått det med deg. Men du har jo tydeligvis bare skummet gjennom taler fra de siste måneder😆 

Anonymkode: dda3a...2ee

52 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Jeg finner ingenting som bekrefter at han er demens.  Hva VG sier, eller andre norske medier gir jeg blaffen i.

4 timer siden, Drømmeautomat skrev:

Det har han til felles med Trump.

Anonymkode: 625c2...659

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...