Gå til innhold

Nå er det vondt igjen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det gallesteingreiene...forsvant det av seg selv eller måtte du operere? Jeg er livredd for å operere, tror de skal drepe meg jeg da. Mine anfall er som veer og det er fryktelig vondt i ryggen også, føles ut som lungene er på vei ut. Har ikke hatt det siden fredag nå. 

De opererte/fjernet galleblæra. Har ikke vært plaget etter det.  Kosthold og overvekt har også en del å si. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg lurer på om dette er gallesteinsproblemer. 

https://nhi.no/sykdommer/kirurgi/magetarmsykdommer/gallesteinssykdom/

Anonymkode: 21235...8b8

Derfor lurt av henne å ta en legetime for å sjekke det ut siden smertene har vært så vonde... 

Annonse

3 timer siden, Fionys skrev:

Ring å få deg en time til fastlegene for å få en sjekk istedenfor å spekulere i mange, mange dager på hva det kan være. Da slipper du også å bekymre deg i lengere tid over det.

Ja får bare gjøre det, litt senere. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen liker sykehus, men hadde ikke forventet å bli myrda der.

Anonymkode: 1a811...e89

Ok. Det har jeg alltid vært sikker på at de skal gjøre når jeg har vært der, har en sykehusskrekk i meg. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...