Gå til innhold

Voldsvenstre slår til igjen

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/nyheter/fullstendig-kaos-under-sian-demonstrasjon/72768204

Fullstendig kaos under Sian-demonstrasjon: Sian-lederen skal være skadd etter at flere personer stormet scenen og grep til vold mot ham. Tre personer er siktet for angrepet.

- Markeringen er avbrutt. Sian valgte selv å avbryte den, på grunn av at det ble kastet stein og egg på dem, i tillegg til at noen forsøkte - og delvis klarte å bryte sperringene, sier operasjonsleder Per Algerøy i Vest politidistrikt.

- En gruppe ungdommer gikk fysisk til angrep på Sian-medlemmene, og en av dem ble skadet, sier innsatsleder i Vest politidistrikt, John Endre Skeie, til pressen lørdag ettermiddag.

Skeie bekreftet at politiet har pågrepet 15 personer som følge av demonstrasjonen. De anholdte er i aldersgruppen 15 til 25 år.

Nok en gang klarer disse idiotene på ytre venstre å vekke en slags sympati for Sian. Det bildene viser er at ungdom med tilsynelatende innvandrerbakgrunn angriper med steinkasting og vold fører nok bare til mer fremmedfrykt hos mange. Nyttige idioter denne rampen. Tipper Sian er fornøyde nå. De fikk akkurat den reaksjonen de ønsket.       

Dette blir neppe siste gang. Vi husker godt hva Rødt i Trondheim nylig uttalte: - Litt vold er OK når den tjener en god sak.

Endret av heisenberg
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456550-voldsvenstre-sl%C3%A5r-til-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er patetisk hvordan noen ikke respekterer demokratiet. SIAN er ekstremister, men det er ikke noen grunn til å kaste stein på de. Jeg tror nok ikke de får flere aktivister av dette. Folk tør ikke bli med i SIAN når de ser all den negative oppmerksomheten som er mot organisasjonen. De får nok sympati men den er det ikke så mange som tør uttrykke. Jeg tror at hvis SIAN hadde vært ett parti så kunne de muligens kommet inn på stortinget. Men slik de fremstår nå, så er det bare noen som holder med de som ikke tør gjøre noe med det. Demokrati må innebære sikkerhet for de som har radikale meninger også. De på ytre venstre får holde på i fred, og de er ikke noe bedre enn ytre høyre. De er like stereotypiske i sin fremstilling av fiender. For ordens skyld, jeg ville ikke stemt på SIAN hvis de var ett politisk parti. De er for radikale.

Anonymkode: 2e81b...680

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.bt.no/btmeninger/kommentar/i/VbyjpV/me-treng-eit-skikkeleg-oppgjer-med-sians-rasisme

Dette er det beste som er skrevet i denne debatten. 

Anonymkode: d57cd...e3c

Det beste? Du er klar over at Religionen Islam, ikke er en menneskerase. I beste fall en dårlig stråmann mot "høyresiden". 

Anonymkode: c8ba8...39f

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det beste? Du er klar over at Religionen Islam, ikke er en menneskerase. I beste fall en dårlig stråmann mot "høyresiden". 

Anonymkode: c8ba8...39f

Jeg har stemt FRP ved flere anledninger og er for en nesten total innvandringsstopp. Jeg synes vi har nok innvandrere nå.

Men jeg synes SIAN går for langt. Jeg anbefaler deg å lese litt på deres facebook side. Det er litt mer enn bare islamkritikk du kan lese i innleggene der. Mange rasister der. Selv om SIAN i sine egne ord ikke er rasister, men det går over stokk og stein i de foraene der.

Anonymkode: 2e81b...680

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...