Grendel Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 For min del er det mye verre hvis han faktisk var ruset. Det var kokain i spyttprøven, men kan det ha vært spor etter en fest natt til onsdag? Jeg vet ikke hvor lenge de kan spore sånt. Han fremsto visstnok som edru på samlingen tidligere på dagen. Det er både ulovlig og risikabelt å kjøre i 200 uansett, men risikoen er veldig mye større hvis man er rusa enn hvis man er klinkende edru. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Han får mye gratis sympati fordi han er den han er. Hadde det vært Mulla Krekar, hadde pipen hatt en annen lyd..... Anonymkode: 87fa8...085 Ja, vi bør ikke dømme Petter verken hardere eller mildere enn andre, men helt ærlig: Jeg ville likt Mullah Krekar bedre hvis han ble tatt i fyllekjøring. 😛 Litt menneskelig svakhet ville kledd ham. Det mest utålelige med religiøse fanatikere er at de er så høymoralske og selvrettferdige samtidig som de begår de verste overgrep. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/456551-lignende-nortug-kj%C3%B8ring-endte-med-d%C3%B8dsfall/page/2/#findComment-3995663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.