Gjest Nina Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Noen som har noen gode helsekost-produkter å anbefale, som skal gi et lite kick i forbrenningen? Vennlig hilsen Nina 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva med å lage dine egne cayenne-pepper kapsler? Sterkt krydder øker forbrenningen, men vi nordmenn er ikke så flinke til å kombinere det med matlagingen. Derfor kan det være lurt å kjøpe tomme gelatin-kapsler hos en helsekostforretning, og fylle dem med cayenne-pepper, og så ta en kapsel hver dag. De sier også at eddik-tabletter skal øke forbrenningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hva med å lage dine egne cayenne-pepper kapsler? Sterkt krydder øker forbrenningen, men vi nordmenn er ikke så flinke til å kombinere det med matlagingen. Derfor kan det være lurt å kjøpe tomme gelatin-kapsler hos en helsekostforretning, og fylle dem med cayenne-pepper, og så ta en kapsel hver dag. De sier også at eddik-tabletter skal øke forbrenningen. Lurt! Får man kjøpt tomme hylser hos helsekosten, altså? Har du prøvd dette tipset selv? Vet at både Chili, cayenne og sterkt krydder generelt skal øke forbrenningen. Men tror du ikke det er litt farlig for magen? Hm, dette skal jeg vurdere. Kom gjerne med flere tips om du kommer på :-) Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantomett Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvorfor ikke bare gå seg en tur, eller sykle? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hvorfor ikke bare gå seg en tur, eller sykle? Joda, akkurat DET klarer jeg å tenke ut selv også. Men jeg har en helt elendig forbrenning ( i følge legen min også!), og trenger noe som øker den noe ekstra. Da holder det ikke med trim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantomett Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Joda, akkurat DET klarer jeg å tenke ut selv også. Men jeg har en helt elendig forbrenning ( i følge legen min også!), og trenger noe som øker den noe ekstra. Da holder det ikke med trim. Har du hørt sånt tull. Det tror jeg faktisk ikke legen din at sagt. Late mennesker bruker slikt svada kun pga. at, ja de er rett og slett for late og vil bli tynne uten å gjøre noe for det. Det finnes ingen snarveier. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Lurt! Får man kjøpt tomme hylser hos helsekosten, altså? Har du prøvd dette tipset selv? Vet at både Chili, cayenne og sterkt krydder generelt skal øke forbrenningen. Men tror du ikke det er litt farlig for magen? Hm, dette skal jeg vurdere. Kom gjerne med flere tips om du kommer på :-) Takk. Ja, jeg har prøvd det selv. Fikk ikke problemer med magen heller, det gikk kjempebra. Hylstrene koster bare et par tiere for en hel boks, og det er enkelt å pakke dem. Men jeg kombinerte det med å ta en spiseskje tistelolje sammen med kapselen hver morgen. Dette fordi tistelolje inneholder CLA og i tillegg kan det gjerne dempe "støtet" av pepper i magen. Oljen koster også bare noen tiere på helsekosten, men smaker forferdelig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Ja, jeg har prøvd det selv. Fikk ikke problemer med magen heller, det gikk kjempebra. Hylstrene koster bare et par tiere for en hel boks, og det er enkelt å pakke dem. Men jeg kombinerte det med å ta en spiseskje tistelolje sammen med kapselen hver morgen. Dette fordi tistelolje inneholder CLA og i tillegg kan det gjerne dempe "støtet" av pepper i magen. Oljen koster også bare noen tiere på helsekosten, men smaker forferdelig... Takker for tips igjen. Men merket du om du gikk ned noe ekstra, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Har du hørt sånt tull. Det tror jeg faktisk ikke legen din at sagt. Late mennesker bruker slikt svada kun pga. at, ja de er rett og slett for late og vil bli tynne uten å gjøre noe for det. Det finnes ingen snarveier. ) Legen min *har* sagt det, jo. :-) Og hva du tror er likegyldig for meg. Jeg trener ganske aktivt, er langt fra lat, men har som sagt en så dårlig forbrenning at jeg klarer ikke bli kvitt de ekstra kiloene. Og nå haster det litt, for jeg går mot bryllup... Så det så. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Takker for tips igjen. Men merket du om du gikk ned noe ekstra, da? Gikk ned masse i den perioden ja, men jeg slanket meg ved siden av også så det er vanskelig å si hva som skyldes hva osv. Men jeg tror nok at forbrenningen økte takket være krydderet. Uansett er det sunt, og billig, så det er verdt et forsøk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Gikk ned masse i den perioden ja, men jeg slanket meg ved siden av også så det er vanskelig å si hva som skyldes hva osv. Men jeg tror nok at forbrenningen økte takket være krydderet. Uansett er det sunt, og billig, så det er verdt et forsøk :-) Takk for svar! :-)) Lykke til videre, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Gikk ned masse i den perioden ja, men jeg slanket meg ved siden av også så det er vanskelig å si hva som skyldes hva osv. Men jeg tror nok at forbrenningen økte takket være krydderet. Uansett er det sunt, og billig, så det er verdt et forsøk :-) Sorry at jeg maser, altså, men hvor mange slike tabletter tok du hver dag, da? For det må da være en grense for hvor mye du bør få i deg? Vet du, jeg kom til å tenke på et tips jeg fikk på GR for et par år siden. Der sa lederen at det var lurt å ta en t-skje tabasco i et glass saft hver dag. Det ville øke forbrenningen. Jeg prøvde det aldri,men de som prøvde mente det virket til raskjere nedgang. Så noe sant må det jp være i det, da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.