Gå til innhold

Alternativ til seroquel?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt 200 mg seroquel igjen om kvelden, men jeg får hjertebank og høy puls av det. Det er så ubehagelig! Noen som vet om alternativer? Ikke truxal, det virker inn på metoprolol, men noe annet? Har brukt seroquel siden 2009 nå og har lyst å prøve noe annet. Sykepleieren skulle ta det opp med psykiater, men er det noen som har tips her? Så kan jeg gi tips? Det er for søvn, men står at det er mot psykose og det stemmer ikke. Det er for at jeg skal sove. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456592-alternativ-til-seroquel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

23

• RamonaK

8

• AnonymBruker

7

• Lillemus

2

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg tatt 200 mg seroquel igjen om kvelden, men jeg får hjertebank og høy puls av det. Det er så ubehagelig! Noen som vet om alternativer? Ikke truxal, det virker inn på metoprolol, men noe annet? Har brukt seroquel siden 2009 nå og har lyst å prøve noe annet. Sykepleieren skulle ta det opp med psykiater, men er det noen som har tips her? Så kan jeg gi tips? Det er for søvn, men står at det er mot psykose og det stemmer ikke. Det er for at jeg skal sove. 

Tolvon.

Anonymkode: 0e2b2...189

Annonse

Akkurat nå, RamonaK skrev:

De fleste ap har det som mulig bivirkning. Vanskelig å komme unna. 

Trenger ikke være ap heller. Lurer litt på phenergan igjen, husker jeg tok det en periode. Men det var vel en grunn til at jeg byttet. Vallergan har jeg også tatt, da tisset jeg på meg så det er utelukket. 

Annonse

Psykiateren skulle se på det, det betyr at det kan ta sin tid. Da må jeg jo ta 100 mg seroquel og en vival pr natt. Det er jo ikke bra det heller? Er det farlig med hjertebank så jeg hopper i sengen? Kan jeg ta 200 mg uten at hjertet stopper? @ISW? 

Det haster litt men det forstår jo ikke han!!! 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...