Gå til innhold

Alternativ til seroquel?

Anbefalte innlegg

Og jeg er ikke bra for tiden, vondt over hele kroppen og angst. Hva kan jeg gjøre med det liksom? Sykepleieren jeg går tur med sa jeg kunne spør om en innleggelse, men jeg er jo enda reddere der enn hjemme. Folk kan drepe meg osv...

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

23

• RamonaK

8

• AnonymBruker

7

• Lillemus

2

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og jeg er ikke bra for tiden, vondt over hele kroppen og angst. Hva kan jeg gjøre med det liksom? Sykepleieren jeg går tur med sa jeg kunne spør om en innleggelse, men jeg er jo enda reddere der enn hjemme. Folk kan drepe meg osv...

Men sånn går det jo hver gang du slutter med meds.

Anonymkode: 0e2b2...189

Annonse

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja men jeg takler det jo, det har sykepleieren skrevet. 

Men føles det som om du takler det nå? Sykepleieren har vel skrevet det fordi du har sagt det og fordi du prøver å virke rolig når han er der kanskje?

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Men føles det som om du takler det nå? Sykepleieren har vel skrevet det fordi du har sagt det og fordi du prøver å virke rolig når han er der kanskje?

Ja jeg tar meg sammen når han er her, smiler og er rolig. Det viser ikke akkurat fakta. Ber hjelperene mine være med meg når han er her. 

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg tar meg sammen når han er her, smiler og er rolig. Det viser ikke akkurat fakta. Ber hjelperene mine være med meg når han er her. 

Men hvis du skal få ordentlig hjelp så må du jo være ærlig om hvordan du har det! 

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Men hvis du skal få ordentlig hjelp så må du jo være ærlig om hvordan du har det! 

Har vært litt ærlig da. Men jeg er bare sånn at jeg skjuler det verste, holder det for meg selv. Er så redd legen skal tro jeg er gal, og ber sykepleieren om å ikke skrive ned det jeg sier. 

Annonse

8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og nå har psykiateren skrevet til legen min ang hvilke medisiner jeg tar, omg. Jeg vil jo ikke at de skal ha kontakt! 

Hvorfor? At de som følger deg opp samarbeider er jo viktig. Og det er helt normalt at de kommer med oppdatering ved endringer. Det er jo for at du skal få best mulig hjelp. Og fastlegen din må jo være oppdatert på medisinene dine. :)

1 minutt siden, Glitter skrev:

Hvorfor? At de som følger deg opp samarbeider er jo viktig. Og det er helt normalt at de kommer med oppdatering ved endringer. Det er jo for at du skal få best mulig hjelp. Og fastlegen din må jo være oppdatert på medisinene dine. :)

Tenker på det sertifikatet og, skal jo fornye det i neste uke. Hva om det blir tull der? Da blir mannen min så sint på meg! Vil ikke det, jeg kan bare ha lappen men ikke kjøre. Føler meg ikke i stand til det, men må jo si det til legen. Er jo ikke psykotisk, men psykiatrien tror jeg har vrangforestillinger. Hva da? 

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tenker på det sertifikatet og, skal jo fornye det i neste uke. Hva om det blir tull der? Da blir mannen min så sint på meg! Vil ikke det, jeg kan bare ha lappen men ikke kjøre. Føler meg ikke i stand til det, men må jo si det til legen. Er jo ikke psykotisk, men psykiatrien tror jeg har vrangforestillinger. Hva da? 

Hvis du ikke føler deg i stand til det skal du selvfølgelig ikke kjøre!

Anonymkode: 0e2b2...189

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis du ikke kjører uansett så er det vel ingen krise? Skjønner ikke hvorfor mannen din blir så sint. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...