Gå til innhold

Utlenlansk mann som tok meg i ansiktet

Anbefalte innlegg

Har de siste ukene kjent sånn halvveis en utenlandsk mann og idag så tok han meg med begge hender på hver side av mitt ansiktet på kinnene liksom. Er dette vanlig blant utlendinger og isåfall hvorfor gjorde han det? Jeg er selv kvinne. 

Anonymkode: 0e91a...f3c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456599-utlenlansk-mann-som-tok-meg-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de siste ukene kjent sånn halvveis en utenlandsk mann og idag så tok han meg med begge hender på hver side av mitt ansiktet på kinnene liksom. Er dette vanlig blant utlendinger og isåfall hvorfor gjorde han det? Jeg er selv kvinne. 

Hva definerer du som utlendinger?  Det er ingen ensartet gruppe.  Jeg kan ikke huske noen kulturell gruppe hvor dette er vanlig.  Jeg ville tolket dette som forsøk hos han til å bli mer kjent med deg.  Du sier halvveis, hva mener du med det?

Hvis du ikke liker dette så gir du beskjed om det, kan godt gjøre det uten ord.  Hvis du er interessert i mannen så ser du det an videre.  Han gjorde ikke noe galt etter våre verdier.

Anonymkode: 60b3a...63d

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva definerer du som utlendinger?  Det er ingen ensartet gruppe.  Jeg kan ikke huske noen kulturell gruppe hvor dette er vanlig.  Jeg ville tolket dette som forsøk hos han til å bli mer kjent med deg.  Du sier halvveis, hva mener du med det?

Hvis du ikke liker dette så gir du beskjed om det, kan godt gjøre det uten ord.  Hvis du er interessert i mannen så ser du det an videre.  Han gjorde ikke noe galt etter våre verdier.

Han er fra Pakistan. Jeg har ingen interesse av å bli noe annet enn venn med han heller.  Men hvorfor sier du at det ikke er noe galt etter norske verdier? Det er vel ikke vanlig blant norske folk at man tar vennene sine og klyper og tar de på kinnene? 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra Pakistan. Jeg har ingen interesse av å bli noe annet enn venn med han heller.  Men hvorfor sier du at det ikke er noe galt etter norske verdier? Det er vel ikke vanlig blant norske folk at man tar vennene sine og klyper og tar de på kinnene? 

Skjønner ikke hva du mener er galt? I virustider er det viktig med 1 meter så sant man ikke bor sammen/lever sammen, det kan jo ikke vi vite om dere gjør eller ei. Uansett ser jeg ikke noe galt i å ta et annet menneske på kinnene? Mener du det er kriminelt?

Anonymkode: 0e001...ae0

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke vanlig i Midtøsten heller.  Det at ting ikke er vanlig betyr ikke at det er galt.  Hvis du ikke liker det så må du gi klar beskjed.  Når du sier at han er utlending, mener du da at han er nylig kommet til Norge?  Det er ikke vanlig i Pakistan at menn tar på kvinner så du kan regne med at han er forvirret hvis han er nyankommet.

Jeg ville ikke likt at en mann (eller kvinne) tok på meg på denne måten, men hvis det var et eldre menneske hadde jeg smilt av det.

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok ute etter noe mer.

Anonymkode: beff8...022

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken sammenheng? Sto dere bare og pratet og han bare plutselig gjorde det?

Anonymkode: 36808...63e

Første gangen han gjorde det var når vi sa hade. Andre gangen var midt i en samtale. 

Jeg liker det absolutt ikke og har aldri opplevd det med noen andre tidligere. Jeg tolker det egentlig også som de andre her at han egentlig er interessert i mer enn bare vennskap. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Første gangen han gjorde det var når vi sa hade. Andre gangen var midt i en samtale. 

Jeg liker det absolutt ikke og har aldri opplevd det med noen andre tidligere. Jeg tolker det egentlig også som de andre her at han egentlig er interessert i mer enn bare vennskap. 

Det har du nok rett i. Han utfordrer "friend zonen".

Anonymkode: 41722...761

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva jeg tolker det som, men det kan være et forsøk på å flørte.

Jeg ser på det som litt rar oppførsel, og tviler litt på at det er vanlig å berøre perifere kvinnelige venner på den måten i Pakistan.

Mulig han ikke helt skjønner de sosiale kodene i Norge. 

På 27.8.2020 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Det er jo veldig spesielt og "intimt" å gjøre noe sånt.  Jeg tror absolutt han er interessert i noe mer enn vennskap ja.

Anonymkode: 36808...63e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...