Gå til innhold

Hvem på dol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ville du møtt til en uforpliktende middag? Jeg ville ha valgt Grendel eller Trine. Gjerne begge samtidig, så hadde vi blitt en liten dol-gjeng. Cilie kunne ha slengt seg med hun også.

Anonymkode: 69d0e...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ville du møtt til en uforpliktende middag? Jeg ville ha valgt Grendel eller Trine. Gjerne begge samtidig, så hadde vi blitt en liten dol-gjeng. Cilie kunne ha slengt seg med hun også.

Anonymkode: 69d0e...02f

Jeg synes det er mange som virker veldig hyggelig her inne, så for meg blir det feil å plukke ut en eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ville du møtt til en uforpliktende middag? Jeg ville ha valgt Grendel eller Trine. Gjerne begge samtidig, så hadde vi blitt en liten dol-gjeng. Cilie kunne ha slengt seg med hun også.

Anonymkode: 69d0e...02f

Det er ganske mange det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

ville du møtt til en uforpliktende middag? Jeg ville ha valgt Grendel eller Trine. Gjerne begge samtidig, så hadde vi blitt en liten dol-gjeng. Cilie kunne ha slengt seg med hun også.

Anonymkode: 69d0e...02f

Det er jo flere hyggelige folk her da jeg godt kunne ha møtt :) dette var mer en tråd for å se hvor stor variasjon det ble i gruppesammensetninger hvis f.eks ale valgte tre personer hver 

Anonymkode: 69d0e...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo flere hyggelige folk her da jeg godt kunne ha møtt :) dette var mer en tråd for å se hvor stor variasjon det ble i gruppesammensetninger hvis f.eks ale valgte tre personer hver 

Anonymkode: 69d0e...02f

I denne tråden er det lov å svare anonymt ;) det var ikke for at alle skulle se hvem som velger hvem. Det var bare en tråd litt for morro 

Anonymkode: 69d0e...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

ville du møtt til en uforpliktende middag? Jeg ville ha valgt Grendel eller Trine. Gjerne begge samtidig, så hadde vi blitt en liten dol-gjeng. Cilie kunne ha slengt seg med hun også.

Anonymkode: 69d0e...02f

Kunne tenkt meg og møtt de fleste her, men det hadde vært skummelt 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo flere hyggelige folk her da jeg godt kunne ha møtt :) dette var mer en tråd for å se hvor stor variasjon det ble i gruppesammensetninger hvis f.eks ale valgte tre personer hver 

Anonymkode: 69d0e...02f

Men hvorfor skal man gjøre det? Da blir det jo grupperinger på forumet type de populære og upopulære. Ser lkke vitsen i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var et vanskelig spørsmål. Det er veldig mange jeg kunne tenkt meg å møte, men samtidig er det kanskje greit at det er som det er. Særlig når TS tror jeg er en drømme-date å ha med på middag. Ingen grunn til å knuse de illusjonene.

Men for all del, jeg tror det kunne vært gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Glitter skrev:

Men hvorfor skal man gjøre det? Da blir det jo grupperinger på forumet type de populære og upopulære. Ser lkke vitsen i det. 

Enig. Jeg bryr meg filla om ingen ville hatt meg med på middag (jeg regner ikke med det heller), men noen kan jo bli lei seg dersom andre blir nevnt om igjen og om igjen og de ikke blir nevnt en eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Enig. Jeg bryr meg filla om ingen ville hatt meg med på middag (jeg regner ikke med det heller), men noen kan jo bli lei seg dersom andre blir nevnt om igjen og om igjen og de ikke blir nevnt en eneste gang.

Jeg ville vært med deg på middag, ser for meg at du er en Shakira skikkelse :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg ville vært med deg på middag, ser for meg at du er en Shakira skikkelse :D 

🤣🤣🤣 Du ville blitt voldsomt skuffet! 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Enig. Jeg bryr meg filla om ingen ville hatt meg med på middag (jeg regner ikke med det heller), men noen kan jo bli lei seg dersom andre blir nevnt om igjen og om igjen og de ikke blir nevnt en eneste gang.

Ja. Det er nettopp det som er. Og jeg personlig mistenker at det er litt av baktanken med å lage slike tråder. Å få fram hvem som er populær og ikke. Mulig jeg tar feil, men om jeg ikke gjør det så synes jeg det er en uting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

🤣🤣🤣 Du ville blitt voldsomt skuffet! 🤣🤣🤣

Tror ikke det, du er jo Lillemus :D Tror du er grei og snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lillemus skrev:

Enig. Jeg bryr meg filla om ingen ville hatt meg med på middag (jeg regner ikke med det heller), men noen kan jo bli lei seg dersom andre blir nevnt om igjen og om igjen og de ikke blir nevnt en eneste gang.

Ja, det blir flashback til gymtime på skolen hvor man ALLTID ble valgt sist.

Anonymkode: 0b085...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det blir flashback til gymtime på skolen hvor man ALLTID ble valgt sist.

Anonymkode: 0b085...b34

Jeg og, jeg betød ingenting derfor skulket jeg gym. Og ei jeg skulle overnatte hos ville la meg sove i skitne sengklær "Det er jo bare stjernestøv" sa hun ti moren sin. Det sitter igjen hvor lite jeg betyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...