Gå til innhold

Hvem på dol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Fionys skrev:

For meg litt mer som Lille My 😂

Du er nok den som treffer best ja! :D Fikk en gang en kopp fra en kollega, hun hadde kjøpt den hun syntes passet aller best på meg - et mummikrus med Lille My! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Du er nok den som treffer best ja! :D Fikk en gang en kopp fra en kollega, hun hadde kjøpt den hun syntes passet aller best på meg - et mummikrus med Lille My! 🤣

Samme her, og vi to er nok ganske ulike 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe jeg synes er vel så interessant, og har tenkt på mange ganger, er hvorfor folk velger seg det brukernavnet de gjør :) Hvorfor heter f.eks. i vilkårlig rekkefølge Stjernestøv det, og Glitter det og Lillemus det? Eller det samme med Frosken, Fionys, Kupton og Laban har jeg fundert en del ganger over. Er Laban eksempelvis inspirert av seigmenn?  Er Emilie hennes egentlige navn? - trolig ikke. ISW er jo en forkortelse fra et tidligere brukernavn, men hvorfor det tidligere brukernavnet? Og er Påskelilje glad i den høytiden eller blomster? Dette er bare noen eksempler jeg kommer på i farten, men jeg kunne egentlig ha nevnt nesten alle brukernavn jeg har kommet over her på DOL i løpet av tiden jeg har vært her. Jeg tenker kanskje for mye i blant :) 

Og for øvrig synes jeg at denne tråden var en fin sammenligning med å bli valgt sist i gymtimen på skolen, selv om for min del er jeg bare glad til for å ikke bli nevnt her ;) For meg var det egentlig også en selvfølge at jeg skulle bli valgt sist i de timene fordi jeg visste jeg var dårligere enn andre, så det godtok jeg og det var en opplest og vedtatt sannhet jeg ikke kunne endre uansett. Men litt sårt, det var det kanskje, men jeg kunne hevde meg på andre områder hvor mine medelever strevde mer.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, cathlin skrev:

Hehe, jeg testet jo, men baserte meg på min altfor dårlige korttidshukommelse og nå husker jeg ikke hva den skikkelsen heter engang og lukket nettleservinuet  Jeg har aldri vært en stor fan av Mumidalen, men bare sett som barn. Husker bare bruddstykker av TV-serien. Var det Humblen det sto på svensk?

Jeg kopierte ut beskrivelsen på svensk, siden jeg foretrakk det når jeg først fikk valget mellom engelsk og svensk, og der ble jeg beskrevet slik, der jeg kanskje ikke vet helt sikkert om det går i min favør: "Du uppskattar ordning och reda och din humorslösa natur ser till att du följer alla regler till punkt och pricka. Även om du inte bryr dig om andras åsikter, tycker andra om ditt sällskap eftersom du får dem att känna sig trygga. Att samla på ting är viktigt för dig det lämnar lite tid för annat." Hehe, det verste er jo at en del av det stemmer! Men jeg har tid til mye annet enn å drive med samlemani, selv om jeg gjør det også av enkelte ting.

Jeg vet nå ikke helt om jeg er helt humorsløs? Jeg vet at jeg har en del mindre humor enn mange andre og foretrekker gjerne dokumentarer og nyheter fremfor underholdning og standupkomedier. Jeg kan jo spøke om mye og trekker lett på smilebåndet selv. Ja, ja... Ta meg som jeg er eller la vær - det er valgfritt.

Endret av Eva Sofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eva Sofie skrev:

Noe jeg synes er vel så interessant, og har tenkt på mange ganger, er hvorfor folk velger seg det brukernavnet de gjør :) 

Enig i det☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eva Sofie skrev:

Noe jeg synes er vel så interessant, og har tenkt på mange ganger, er hvorfor folk velger seg det brukernavnet de gjør :) Hvorfor heter f.eks. i vilkårlig rekkefølge Stjernestøv det, og Glitter det og Lillemus det? Eller det samme med Frosken, Fionys, Kupton og Laban har jeg fundert en del ganger over. Er Laban eksempelvis inspirert av seigmenn?  Er Emilie hennes egentlige navn? - trolig ikke. ISW er jo en forkortelse fra et tidligere brukernavn, men hvorfor det tidligere brukernavnet? Og er Påskelilje glad i den høytiden eller blomster? Dette er bare noen eksempler jeg kommer på i farten, men jeg kunne egentlig ha nevnt nesten alle brukernavn jeg har kommet over her på DOL i løpet av tiden jeg har vært her. Jeg tenker kanskje for mye i blant :) 

Og for øvrig synes jeg at denne tråden var en fin sammenligning med å bli valgt sist i gymtimen på skolen, selv om for min del er jeg bare glad til for å ikke bli nevnt her ;) For meg var det egentlig også en selvfølge at jeg skulle bli valgt sist i de timene fordi jeg visste jeg var dårligere enn andre, så det godtok jeg og det var en opplest og vedtatt sannhet jeg ikke kunne endre uansett. Men litt sårt, det var det kanskje, men jeg kunne hevde meg på andre områder hvor mine medelever strevde mer.

Jeg hadde et annet nick i mange år, men byttet til Påskelilje da vi hadde den store omleggingen for en del år siden. Måtte bestemme meg kjapt rett før fristen, hadde lyst til å ha et navn fra naturen, jeg elsker gammeldagse rufsete påskeliljer, og er i tillegg glad i påsken, så da ble det Påskelilje 😊 Er godt fornøyd med navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Eva Sofie said:

Noe jeg synes er vel så interessant, og har tenkt på mange ganger, er hvorfor folk velger seg det brukernavnet de gjør :) Hvorfor heter f.eks. i vilkårlig rekkefølge Stjernestøv det, og Glitter det og Lillemus det? Eller det samme med Frosken, Fionys, Kupton og Laban har jeg fundert en del ganger over. Er Laban eksempelvis inspirert av seigmenn?  Er Emilie hennes egentlige navn? - trolig ikke. ISW er jo en forkortelse fra et tidligere brukernavn, men hvorfor det tidligere brukernavnet? Og er Påskelilje glad i den høytiden eller blomster? Dette er bare noen eksempler jeg kommer på i farten, men jeg kunne egentlig ha nevnt nesten alle brukernavn jeg har kommet over her på DOL i løpet av tiden jeg har vært her. Jeg tenker kanskje for mye i blant :) 

Og for øvrig synes jeg at denne tråden var en fin sammenligning med å bli valgt sist i gymtimen på skolen, selv om for min del er jeg bare glad til for å ikke bli nevnt her ;) For meg var det egentlig også en selvfølge at jeg skulle bli valgt sist i de timene fordi jeg visste jeg var dårligere enn andre, så det godtok jeg og det var en opplest og vedtatt sannhet jeg ikke kunne endre uansett. Men litt sårt, det var det kanskje, men jeg kunne hevde meg på andre områder hvor mine medelever strevde mer.

Mitt brukernavn er enkelt, mr fordi jeg er en mann og xx fordi jeg har to fornavn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mrxx skrev:

Mitt brukernavn er enkelt, mr fordi jeg er en mann og xx fordi jeg har to fornavn:-)

Ser deg sjeldent her. Skriver du mye under anonym?

Anonymkode: 2e827...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, mrxx skrev:

Mitt brukernavn er enkelt, mr fordi jeg er en mann og xx fordi jeg har to fornavn:-)

Hyggelig å se deg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg hadde et annet nick i mange år, men byttet til Påskelilje da vi hadde den store omleggingen for en del år siden. Måtte bestemme meg kjapt rett før fristen, hadde lyst til å ha et navn fra naturen, jeg elsker gammeldagse rufsete påskeliljer, og er i tillegg glad i påsken, så da ble det Påskelilje 😊 Er godt fornøyd med navnet!

Lurer på hvem du var🤔😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cilie skrev:

Lurer på hvem du var🤔😄

Haha 😊😄 Ja, nå kan du jo lure! Jeg skrev vel litt på samme  måte,  men var enda mer personlig den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Eva Sofie skrev:

 :) Hvorfor heter f.eks. i vilkårlig rekkefølge Stjernestøv det, og Glitter det og Lillemus det? 

Som jeg skrev i tråden Laban siterer fra så var det en veldig kjær venn på vgs som kalte meg det etter barne-tv med Askepott og Lillemus-meg. Det er ikke noe som helst seksuelt over det altså, det var vel bare det at jeg er ganske liten. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Ser deg sjeldent her. Skriver du mye under anonym?

Anonymkode: 2e827...536

Jeg har aldri skrevet ett eneste innlegg anonymt, jeg er her ikke så ofte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...