Gå til innhold

Hvem på dol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, påskelilje skrev:

Haha 😊😄 Ja, nå kan du jo lure! Jeg skrev vel litt på samme  måte,  men var enda mer personlig den gangen.

Jeg visste hvem du var før etter skiftet (tror du var åpen om det), men husker jo ikke nicket nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Ekstra skrev:

Jeg visste hvem du var før etter skiftet (tror du var åpen om det), men husker jo ikke nicket nå.

Du finner meg nok om du leter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snusmumrikken i Mumiedalen.

Mitt nick er inspirert av skuespillet Vildanden. Vildanden som hadde vært på havsens bunn. Jeg tenkte lenge at det var sant, at en lever på en livsløgn. Og tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar du lykken ifra det med det samme. 

Jeg ville nok ikke valgt det nicket i dag, men ikke vits å bytte 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Er Glimtipper på forumet fortsatt ?

Du tror vel ikke at det var jeg som var Glimtipper?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Jeg ble ikke valgt helt sist, men det var virkelig ikke langt unna. Også ble jeg alltid satt i mål når vi spilte fotball, for jeg var den eneste jenta som ikke var redd for ballen (bortsett fra hun som var skikkelig god i fotball da, men hun kunne de jo ikke kaste bort i mål). Og ellers er jeg hun som kommer snikende uten at noen merker det, og hun som kan forlate selskapet og bli borte lenge før noen oppdager det. Så jeg tror jeg er ganske kjedelig å spise middag med 😅 Det er det ingen her som har tenkt på. Kanskje det er de som ble valgt sist i gym-timen, som blir valgt først i denne tråden. Kanskje det ikke er noen som hadde blitt triste, men glade, fordi de endelig ble valgt. Altså, selv ble jeg mest sjokkert, fikk et snev av panikk og tenkte "jeg vil ikke møte noen". Men da det gikk opp for meg at jeg jo faktisk ikke skal møte noen, syns jeg det var veldig hyggelig at noen her inne har lagt merke til meg (som noe annet enn hun som bare kverulerer). Eller kanskje vedkommende valgte tre han/hun tenkte ville begynne å krangle under middagen 😅 Man kan jo godt velge å ikke legge så mye i dette. Jeg hadde ihvertfall ikke blitt lei meg om jeg ikke ble valgt. Da hadde jo alt bare vært som normalt 😊 Jeg tror jeg hadde valgt XbellaX, for hun fungerer som punching ball 😂 Eller så måtte det nok bli noen som gjerne hadde spist middag ute i naturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Trine skrev:

Oi! Jeg ble ikke valgt helt sist, men det var virkelig ikke langt unna. Også ble jeg alltid satt i mål når vi spilte fotball, for jeg var den eneste jenta som ikke var redd for ballen (bortsett fra hun som var skikkelig god i fotball da, men hun kunne de jo ikke kaste bort i mål). Og ellers er jeg hun som kommer snikende uten at noen merker det, og hun som kan forlate selskapet og bli borte lenge før noen oppdager det. Så jeg tror jeg er ganske kjedelig å spise middag med 😅 Det er det ingen her som har tenkt på. Kanskje det er de som ble valgt sist i gym-timen, som blir valgt først i denne tråden. Kanskje det ikke er noen som hadde blitt triste, men glade, fordi de endelig ble valgt. Altså, selv ble jeg mest sjokkert, fikk et snev av panikk og tenkte "jeg vil ikke møte noen". Men da det gikk opp for meg at jeg jo faktisk ikke skal møte noen, syns jeg det var veldig hyggelig at noen her inne har lagt merke til meg (som noe annet enn hun som bare kverulerer). Eller kanskje vedkommende valgte tre han/hun tenkte ville begynne å krangle under middagen 😅 Man kan jo godt velge å ikke legge så mye i dette. Jeg hadde ihvertfall ikke blitt lei meg om jeg ikke ble valgt. Da hadde jo alt bare vært som normalt 😊 Jeg tror jeg hadde valgt XbellaX, for hun fungerer som punching ball 😂 Eller så måtte det nok bli noen som gjerne hadde spist middag ute i naturen.

Jeg kunne tenkt meg tur i skogen eller fjellet sammen med deg, Trine! Tror vi hadde funket sammen der. Men jeg måtte hatt eget telt pga hundeallergi 😄 Lange turer, der vi går og bare ER i naturen sammen, tror jeg hadde vært fint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, påskelilje skrev:

Du tror vel ikke at det var jeg som var Glimtipper?? 

Det kan vel ingen gjøre;-) I hodet mitt heter du fortsatt gamlenicket ditt, - nesten som jeg ikke tror du har noe annet navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, frosken skrev:

Det kan vel ingen gjøre;-) I hodet mitt heter du fortsatt gamlenicket ditt, - nesten som jeg ikke tror du har noe annet navn.

Haha 😄 Forstår veldig godt hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Denne tråden tok helt av, og det kom en del innspill. Egentlig var det bare ment som en ''hvem ville du tatt med deg på en øde øy-tråd'', la ikke noe mer i det. Det var over hode ikke for at noen skulle kjenne seg utenfor. Som personer på et forum hadde jeg virkelig ikke tenkt på at voksne mennesker skulle kjenne seg utenfor av å ikke bli valgt.

Anonymkode: 69d0e...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
11 timer siden, påskelilje skrev:

Du tror vel ikke at det var jeg som var Glimtipper?? 

Nei, jeg husker ditt gamle nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, dolmio skrev:

Har ikke sett henne på en stund nå. 

Hmm, du har også et ukjent nick for meg :) Sikkert mange mange med nytt nick jeg ikke vet hvem er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Denne tråden tok helt av, og det kom en del innspill. Egentlig var det bare ment som en ''hvem ville du tatt med deg på en øde øy-tråd'', la ikke noe mer i det. Det var over hode ikke for at noen skulle kjenne seg utenfor. Som personer på et forum hadde jeg virkelig ikke tenkt på at voksne mennesker skulle kjenne seg utenfor av å ikke bli valgt.

Anonymkode: 69d0e...02f

Med autisme er man så vant til å bli holdt utenfor det gode selskap så det går så bra så.

Anonymkode: ba54e...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg kunne tenkt meg tur i skogen eller fjellet sammen med deg, Trine! Tror vi hadde funket sammen der. Men jeg måtte hatt eget telt pga hundeallergi 😄 Lange turer, der vi går og bare ER i naturen sammen, tror jeg hadde vært fint! 

Jeg må alltid ha eget telt fordi hmm, jeg må det for å ikke klikke 😂 Kunne kanskje blitt et problem med den ene hunden for han er skikkelig kosesyk på tur. Han syns det er så koselig når menneskene er ute sammen med han. Her hjemme er han mest ute alene om kvelden. Jeg tror ikke de er de verste hundene for allergikere, men det er neppe noen god idé å grave hendene ned i pelsen deres 😅 Tror jeg kunne dratt på tur med deg. Har et inntrykk av at du takler litt sære mennesker 😊 Og når man går i naturen, trenger man ikke prate hele tiden. Også kan jeg jo ha med hundene og det gjør det litt lettere for meg, men akkurat nå klarte jeg visst ikke forklare hvorfor. Tror de gir meg noe å fokusere på sånn at jeg blir litt mindre opptatt av at jeg ikke kommer på noe å snakke om 😅 Har vi bål i tillegg da, så har jeg noe å fikle med også. Elsker bål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, cilie skrev:

Gi et hint da😅

Jeg svarte deg ganske ofte i de trådene du hadde med ditt forrige nick (eller før der igjen - husker ikke helt alle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg svarte deg ganske ofte i de trådene du hadde med ditt forrige nick (eller før der igjen - husker ikke helt alle).

Hmmm🤔🤔🤔 Jeg har bare hatt de to nickene, bortsett fra en dag el noe med ett annet før jeg landet på dette etter omleggingen. Tror jeg må lese svarene igjen da😝 (eller ikke🤯) Jeg husker jo flere aktive deltakere, men kan tenke meg du var relativ mild i framtoningen din🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...