Gå til innhold

Dra til lege med dette? Vær så grei å svar!

Anbefalte innlegg

Under kneet mitt merket jeg at krokkelen/på selve skilettet stikker mer ut enn på den andre siden. Det er ikke kul/fettklump, det er på en måte en knokkel som stikker mer ut på slangs benet under kneet. Vet ikke om jeg har hatt det hele tiden, eller om jeg tilfeldig oppdaget det. 

Dra til legen med dette?🙈🙈

Anonymkode: c2ec4...c85

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Under kneet mitt merket jeg at krokkelen/på selve skilettet stikker mer ut enn på den andre siden. Det er ikke kul/fettklump, det er på en måte en knokkel som stikker mer ut på slangs benet under kneet. Vet ikke om jeg har hatt det hele tiden, eller om jeg tilfeldig oppdaget det. 

Dra til legen med dette?🙈🙈

Gjør det vondt? I så fall burde du dra til legen. Husk også at menneske kroppen er ikke symmetrisk eller lik på begge sider. Også hvis du er bekymret for dette kan du jo bare bestille en time.

Anonymkode: 8b009...65f

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det vondt? I så fall burde du dra til legen. Husk også at menneske kroppen er ikke symmetrisk eller lik på begge sider. Også hvis du er bekymret for dette kan du jo bare bestille en time.

Det gjør ikke vondt i det hele tatt. Det som er så rart. Men det kjennes rett og slett ut som en knokkel, og om jeg googler dette så kommer det bare opp benkreft. Uff, jeg orker ikke. De fleste ville kanskje ikke tenkt tanken på dette ei gang, men når jeg først har oppdaget den så. Får kanskje ta en tur til legen da:) 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør ikke vondt i det hele tatt. Det som er så rart. Men det kjennes rett og slett ut som en knokkel, og om jeg googler dette så kommer det bare opp benkreft. Uff, jeg orker ikke. De fleste ville kanskje ikke tenkt tanken på dette ei gang, men når jeg først har oppdaget den så. Får kanskje ta en tur til legen da:) 

Hvis du er veldig bekymret så bestill en time😄 personlig hadde jeg ikke gjort det. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...