Gå til innhold

Kvinnelige prester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på Satan.

Anonymkode: 3b784...4d4

Jeg tror det finnes mørke krefter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg tror det finnes mørke krefter. 

Det finnes hverken mørke eller lyse krefter.

Anonymkode: 3b784...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Blah blah blæh! Selvfølgelig er det okkult. Jeg kan anbefale zyprexa om du personlig har sett eller hørt gud...

Ja, som en annen spør: Hvorfor provoserer dette deg?

Fikk tanker om det som skjer ved exorsisme i filmer. Den besatte tåler ikke å høre navnet Jesus eller noe snakk om Gud.  😂

Anonymkode: e30b9...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes hverken mørke eller lyse krefter.

Anonymkode: 3b784...4d4

Hvordan forklarer du gode og onde handlinger? Er det ikke de lyse kreftene som vinnerover de onde hvis du gjør en god gjerning når du egentlig har lyst til å gjøre en ond? Og omvendt?

Anonymkode: e30b9...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan forklarer du gode og onde handlinger? Er det ikke de lyse kreftene som vinnerover de onde hvis du gjør en god gjerning når du egentlig har lyst til å gjøre en ond? Og omvendt?

Anonymkode: e30b9...59b

I naturen er ikke ting "ondt" og "godt". Ting bare skjer.

 

Anonymkode: 3b784...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, som en annen spør: Hvorfor provoserer dette deg?

Fikk tanker om det som skjer ved exorsisme i filmer. Den besatte tåler ikke å høre navnet Jesus eller noe snakk om Gud.  😂

Anonymkode: e30b9...59b

Nei, jeg kan love deg att jeg har fått min dose jesus gjennom livet. Den dagen jeg la han på hylla ble jeg ett friere menneske. Det ble jeg av å se andre latterligjøre han, itstedet for min gamle høyaktning som ikke førte til annet enn elendighet. jesus ga oss helvete, vet du det? Jødedommen hadde ikke evig pine, det var det de kristne som fant på.... I jødedommen var helvete midlertidig. Så Jesus ga oss evig pine. For de som tror på sånt. Disse okkultistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Worrisome Plenty skrev:

Nei, jeg kan love deg att jeg har fått min dose jesus gjennom livet. Den dagen jeg la han på hylla ble jeg ett friere menneske. Det ble jeg av å se andre latterligjøre han, itstedet for min gamle høyaktning som ikke førte til annet enn elendighet. jesus ga oss helvete, vet du det? Jødedommen hadde ikke evig pine, det var det de kristne som fant på.... I jødedommen var helvete midlertidig. Så Jesus ga oss evig pine. For de som tror på sånt. Disse okkultistene.

Jeg opplever dette som høyest religiøst.  De som i virkeligheten ikke er troende de bryr seg ikke om hva andre tror og lar seg ikke provosere av symbolikken i himmel og helvete.

Anonymkode: 05827...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever dette som høyest religiøst.  De som i virkeligheten ikke er troende de bryr seg ikke om hva andre tror og lar seg ikke provosere av symbolikken i himmel og helvete.

Anonymkode: 05827...4b6

Da har du ikke vært i ateistgrupper på nettet i hvert fall. Der slaktes kristendommen over en lav sko. Og dette med helvete osv, blir behørig nedsablet. Så du tror jeg er religiøs? haha, det var dagens.

 

Jeg er nidkjær det er jeg. Jeg kastet jo bort noen år på å være kristen. Religion er all paranoias mor.

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Worrisome Plenty skrev:

Da har du ikke vært i ateistgrupper på facebook i hvertfall. Der slaktes kristendommen over en lav sko. Og dette med helvete osv, blir behørig nedsablet. Så du tror jeg er religiøs? haha, det var dagens.

 

Jeg er nidkjær det er jeg. Jeg kastet jo bort noen år på å være kristen. Religion er all paranoias mor.

Jeg sa ikke at du var kristen.  De følelsene du uttrykker virker høyest religiøse.

Anonymkode: 05827...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at du var kristen.  De følelsene du uttrykker virker høyest religiøse.

Anonymkode: 05827...4b6

Vel det er din påstand Anonymkode 05827...4b6.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Worrisome Plenty skrev:

Vel det er din påstand Anonymkode 05827...4b6.

 

 

Ja selvfølgelig.

Anonymkode: 05827...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2020 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Satan.

Anonymkode: 3b784...4d4

Det kan vel sammenlignes. Men det begynner på "j".

Anonymkode: b70d9...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 31.8.2020 den 18.48, Worrisome Plenty skrev:

Kristne er okkultister. Eller har du sett gud? Gud er en skjult gud, ergo er kristendommen okkultisme.

Haha nei, så uendelig kunnskapsløs du er😂 God bedring!

Anonymkode: b70d9...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.8.2020 den 19.21, stjernestøv skrev:

Ja han står jo bak omtrent alt som er vondt? Absolutt alt? 

Heller jødene, vel... Ehm, eller Israel, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hodestups skrev:

Heller jødene, vel... Ehm, eller Israel, da.

Hva er galt med jøder, Hodestups?

Anonymkode: 3b784...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med jøder, Hodestups?

Anonymkode: 3b784...4d4

De står jo bak mye av det grusomme vi har sett i historien. Har du ikke lest deg opp om emnet? Det er jo en kjent sak. Kommunismen f.eks.

Endret av Hodestups
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hodestups skrev:

De står jo bak mye av det grusomme vi har sett i historien. Har du ikke lest deg opp om emnet? Det er jo en kjent sak. Kommunismen f.eks.

Du vet at jesus var jøde?

Anonymkode: 3b784...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hodestups skrev:

De står jo bak mye av det grusomme vi har sett i historien. Har du ikke lest deg opp om emnet? Det er jo en kjent sak. Kommunismen f.eks.

Stod de ikke bak Hitler også?

Anonymkode: 72392...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at jesus var jøde?

Anonymkode: 3b784...4d4

Av ætt, ja. Men *de jødene* finnes ikke lenger. Jødedommen startet på nytt uten ættetavle senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...