Gå til innhold

Hva gjør du i fritiden?

Anbefalte innlegg

Jeg merker at jeg er veldig rastløs med tanke på at jeg føler at jeg må gjøre mest mulig ut av fritiden. Får litt sånn angst på en måte. Er redd for å ikke få gjort nok ut av livet nå mens jeg lever.  Jeg har hatt fri fra jobb i dag. Jeg har gått to lange turer, ellers slappet av,  ryddet i huset,  surfet, sett tv , vært å handlet litt og bare koset meg. Men allikevel: jeg føler at jeg må finne på mer og får litt panikk. Men skal forsøke å lære meg selv å slappe av. 

Hva med deg? Har du det litt sånn på fridager? Hva gjør du på? 

Anonymkode: 02514...cd0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456758-hva-gj%C3%B8r-du-i-fritiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nja... Jeg kan bli rastløs om det blir mye sulling på nettet, men ellers har jeg alltid noe å finne på - har alltid en bunke ulike bøker jeg skulle ha lest (både krim, romaner, faktabøker og en og annen barnebok), noe jeg skulle sydd, kan jobbe litt i hagen, pusle med potteplantene inne, gå en trimtur eller ta en tur med kameraet, strikke og se på tv... Skulle gjerne hatt mer fritid eller flere timer i døgnet!

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merker at jeg er veldig rastløs med tanke på at jeg føler at jeg må gjøre mest mulig ut av fritiden. Får litt sånn angst på en måte. Er redd for å ikke få gjort nok ut av livet nå mens jeg lever.  Jeg har hatt fri fra jobb i dag. Jeg har gått to lange turer, ellers slappet av,  ryddet i huset,  surfet, sett tv , vært å handlet litt og bare koset meg. Men allikevel: jeg føler at jeg må finne på mer og får litt panikk. Men skal forsøke å lære meg selv å slappe av. 

Jeg har fri hele året. Står ikke opp før 12-13, da blir ikke dagen så lang. Resten sulles bort, kanskje en tur på butikken.

Anonymkode: ad490...329

1 time siden, Lillemus skrev:

Nja... Jeg kan bli rastløs om det blir mye sulling på nettet, men ellers har jeg alltid noe å finne på - har alltid en bunke ulike bøker jeg skulle ha lest (både krim, romaner, faktabøker og en og annen barnebok), noe jeg skulle sydd, kan jobbe litt i hagen, pusle med potteplantene inne, gå en trimtur eller ta en tur med kameraet, strikke og se på tv... Skulle gjerne hatt mer fritid eller flere timer i døgnet!

Heldig du, jeg skulle ønske døgnet var halvparten så langt.

Anonymkode: ad490...329

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...