Gå til innhold

Er gratis epost snart en saga blott?

Anbefalte innlegg

Min internettleverandør i gjennom 17 år har nå sluttet å levere mail tjenester (getmail), så nå må jeg betale 20 kroner måneden til den nye epost leverandøren som Get gjorde en avtale med. 20 kroner er ikke mye, men jeg hadde en del kontoer da. Nå blir det til at jeg beholder kun 1. 

Anonymkode: 75d3a...1c0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456806-er-gratis-epost-snart-en-saga-blott/
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min internettleverandør i gjennom 17 år har nå sluttet å levere mail tjenester (getmail), så nå må jeg betale 20 kroner måneden til den nye epost leverandøren som Get gjorde en avtale med. 20 kroner er ikke mye, men jeg hadde en del kontoer da. Nå blir det til at jeg beholder kun 1. 

Anonymkode: 75d3a...1c0

Det finnes da nok av gratistjenester.

Anonymkode: 315db...afb

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er bare å opprette nye og overføre til gmail :)

Anonymkode: f4faf...a9e

På gmail og tilsvarende gratistjenester leser mennesker og/eller roboter eposten du sender og mottar for å forsøke finne svakheter å utnytte til reklamer etc.

Gratis er det, men prisen betaler du nok bare uten at du merker det.

Anonymkode: e9a81...ca2

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På gmail og tilsvarende gratistjenester leser mennesker og/eller roboter eposten du sender og mottar for å forsøke finne svakheter å utnytte til reklamer etc.

Gratis er det, men prisen betaler du nok bare uten at du merker det.

Anonymkode: e9a81...ca2

hatt det i 15 år og mottar ikke reklame så det går veldig greit :D 

Anonymkode: f4faf...a9e

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...