AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 37 minutter siden, stjernestøv skrev: Og jeg kunne ikke ta seroquel og nozinan sammen, vurderte jo det i natt. Bra jeg ikke gjorde det da. Så glad du ble i medisiner nå ? Anonymkode: 97dda...c55 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 18 minutter siden, ISW skrev: Det høres ut som legen din har god kontroll på dette og du får nok ikke lav puls av minstedose betablokker. Betablokkere senker ikke hvilepulsen så veldig mye uansett. Det er stresspulsen som senkes. Ok. Det er jo betryggende da 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glad du ble i medisiner nå ? Anonymkode: 97dda...c55 Neida jeg er ikke det, det er bare viktig for meg å sove derfor vurderte jeg det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 2 minutter siden, stjernestøv skrev: Neida jeg er ikke det, det er bare viktig for meg å sove derfor vurderte jeg det. Det hjelper å være i aktivitet. Da blir man naturlig trøtt om kvelden. Anonymkode: 97dda...c55 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hjelper å være i aktivitet. Da blir man naturlig trøtt om kvelden. Anonymkode: 97dda...c55 Har gått tur hver dag unntatt i dag, det er et forferdelig vær. Dessuten hva vet du om mine søvnproblemer? Tror du det løser seg ved å være aktiv? Da tar du feil! 0 Siter
Janus30 Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Har gått tur hver dag unntatt i dag, det er et forferdelig vær. Dessuten hva vet du om mine søvnproblemer? Tror du det løser seg ved å være aktiv? Da tar du feil! Daglige turer og opp kl. 7 så skal du se at søvnen blir bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 1 minutt siden, Janus30 skrev: Daglige turer og opp kl. 7 så skal du se at søvnen blir bedre. Rart det ikke har skjedd før da når jeg hadde små barn, var da oppe tidlig da og mye våken om natten. Og gangene jeg har vært innlagt, oppe tidlig og dårlig søvn. Og ikke tro jeg har vært inaktiv hele livet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 6 minutter siden, Janus30 skrev: Daglige turer og opp kl. 7 så skal du se at søvnen blir bedre. Men etter å ha vært innlagt i flere uker begynte jeg å stå opp tidlig hjemme og, det skal de ha. Men søvnen slet jeg med fremdeles. 0 Siter
Janus30 Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Rart det ikke har skjedd før da når jeg hadde små barn, var da oppe tidlig da og mye våken om natten. Og gangene jeg har vært innlagt, oppe tidlig og dårlig søvn. Og ikke tro jeg har vært inaktiv hele livet. Poenget er at det er vanskelig å oppnå bedre søvn uten en god døgnrytme i bunn. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 2 minutter siden, Janus30 skrev: Poenget er at det er vanskelig å oppnå bedre søvn uten en god døgnrytme i bunn. Har god døgnrytme jeg, trenger ikke stå opp klokke syv heller for jeg skal ikke på jobb. Jeg pleier å sove godt ved hjelp av medisiner, klarer meg ikke uten. Mulig jeg har blitt avhengig og jeg har ikke akkurat forskrevet medisiner til meg selv opp gjennom årene. Og det er en grunn til at jeg får det, tror ikke psykiatrien og legene er helt tett i pappen heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 Skrevet 11. september 2020 24 minutter siden, stjernestøv skrev: Har god døgnrytme jeg, trenger ikke stå opp klokke syv heller for jeg skal ikke på jobb. Jeg pleier å sove godt ved hjelp av medisiner, klarer meg ikke uten. Mulig jeg har blitt avhengig og jeg har ikke akkurat forskrevet medisiner til meg selv opp gjennom årene. Og det er en grunn til at jeg får det, tror ikke psykiatrien og legene er helt tett i pappen heller. Hvis legene vet hva de driver med, hvorfor bruker du ikke AP? Anonymkode: 97dda...c55 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis legene vet hva de driver med, hvorfor bruker du ikke AP? Anonymkode: 97dda...c55 Fordi jeg har gått på og av AP mesteparten av livet mitt uten å bli noe bedre, og nå snakker de ikke om AP mer heller. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. september 2020 Forfatter Skrevet 11. september 2020 Nei tør ikke ta 15 mg, tar 10 mg jeg så får jeg se hvordan det går. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 Måtte ta 15 mg og da sov jeg godt Men sov jo så lenge, ingen som vekker meg når sønnen er på jobb. 0 Siter
Janus30 Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 29 minutter siden, stjernestøv skrev: Måtte ta 15 mg og da sov jeg godt Men sov jo så lenge, ingen som vekker meg når sønnen er på jobb. Du er voksen. Det er ditt eget ansvar å sette på vekkerklokke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 8 minutter siden, Janus30 skrev: Du er voksen. Det er ditt eget ansvar å sette på vekkerklokke. Hehe ja, må bare finne det ut med den nye mobilen hvordan man gjør det. Men det var ikke verdens undergang at jeg sov lenge altså Er bare deilig å sove. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 18 minutter siden, stjernestøv skrev: Hehe ja, må bare finne det ut med den nye mobilen hvordan man gjør det. Men det var ikke verdens undergang at jeg sov lenge altså Er bare deilig å sove. Sover du til kl 12 er der ikke rart om du får problemer med å sovne før kl 3 i natt. Det er helt normalt Anonymkode: 97dda...c55 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sover du til kl 12 er der ikke rart om du får problemer med å sovne før kl 3 i natt. Det er helt normalt Anonymkode: 97dda...c55 Og det tror du jeg ikke vet? Kom an da, jeg har da litt livserfaring. Hva tar du meg for? 0 Siter
Janus30 Skrevet 12. september 2020 Skrevet 12. september 2020 21 minutter siden, stjernestøv skrev: Og det tror du jeg ikke vet? Kom an da, jeg har da litt livserfaring. Hva tar du meg for? Hva med å bruke noe av denne erfaringen til å gjøre bedre valg? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. september 2020 Forfatter Skrevet 12. september 2020 1 minutt siden, Janus30 skrev: Hva med å bruke noe av denne erfaringen til å gjøre bedre valg? Hehe, dere er ute etter meg i dag? Om jeg sov litt lenge er ikke det noen krise i mitt liv Det skjer ikke hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.