Gå til innhold

Reklame for sex-leketøy

Anbefalte innlegg

Får dere også opp det når dere er på doktoronline, eller er det bare meg? 

Det irriterer meg. Jeg har ingen interesse av dobbelt-dildoer til å ha i rassen og i dåsa samtidig. Ei heller enkelt-dildo. Hvorfor er det ikke reklame for kunstige fitter for menn? Er det mer stuereint å reklamere for dildoer/pseudo-pikker? Er kvinners seksualitet renere enn mannens? En kan jo lure. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/456871-reklame-for-sex-leket%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Folablakken skrev:

Det irriterer meg. Jeg har ingen interesse av dobbelt-dildoer til å ha i rassen og i dåsa samtidig. Ei heller enkelt-dildo. Hvorfor er det ikke reklame for kunstige fitter for menn? Er det mer stuereint å reklamere for dildoer/pseudo-pikker? Er kvinners seksualitet renere enn mannens? En kan jo lure. 

Nei, jeg tror ikke det, ikke akkurat nå i alle fall. Akkurat nå er det reklame for Egmont (som vel driver DOL?) og Specsavers, Microlax og noen tegneserier.

3 minutter siden, Folablakken skrev:

Annonsene som oftest basert på tidligere tidligere browse-historikk. 😏

Anonymkode: b0cdc...571

7 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Skjønner ikke at folk orker all reklamen på nett, uansett hva den er for. Den kan blokkeres gratis.

Doktoronline er neppe noen økonomisk gullgruve, og hvis alle blokkerte annonsene er jeg redd forumet ikke har noen fremtid. Egmont leker ikke butikk.

Anonymkode: 4ca94...a9c

Annonse

6 timer siden, Folablakken skrev:

Reklamen på sidene her baserer seg på din tidligere søkehistorikk.

Anonymkode: aff0e...ffe

Du kan slette cookies, hvis du får opp reklame du ikke vil ha. Da begynner du på en måte på null og får reklame som ikke er tilpasset dine søk, før du har fått en ny historikk. Men da sletter du samtidig informasjon det er greit at nettleseren har lagret, uten at det egentlig er et problem. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Doktoronline er neppe noen økonomisk gullgruve, og hvis alle blokkerte annonsene er jeg redd forumet ikke har noen fremtid. Egmont leker ikke butikk.

Anonymkode: 4ca94...a9c

Dol er vel neppe noen stor utgift heller. Men uansett kan de bare nekte tilgang hvis man ikke fjerner addblocker på forumet. Man kan hviteliste nettsteder. 

Annonse

3 timer siden, Trine skrev:

Du kan slette cookies, hvis du får opp reklame du ikke vil ha. Da begynner du på en måte på null og får reklame som ikke er tilpasset dine søk, før du har fått en ny historikk.

Det hjelper ikke. Trackingen er mer avansert enn som så.

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper ikke. Trackingen er mer avansert enn som så.

Jaha, fungerte fint her. Nå var det ikke pga reklame at jeg sletter cookies, men etter at jeg hadde gjort det, var det ingen logikk i reklamen lenger. Sakte men sikkert har den tilpasset seg mine søk. 

12 minutter siden, Trine skrev:

Jaha, fungerte fint her. Nå var det ikke pga reklame at jeg sletter cookies, men etter at jeg hadde gjort det, var det ingen logikk i reklamen lenger. Sakte men sikkert har den tilpasset seg mine søk. 

Det kommer også an på hva slags andre (gratis) tjenester du også bruker, som Gmail, YouTube og Facebook.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer også an på hva slags andre (gratis) tjenester du også bruker, som Gmail, YouTube og Facebook.

Mulig det. Jeg bruker facebook, gmail og youtube. De får fortsatt ikke brukt informasjon om meg når jeg har fjernet informasjonen. 

12 timer siden, Trine skrev:

Mulig det. Jeg bruker facebook, gmail og youtube. De får fortsatt ikke brukt informasjon om meg når jeg har fjernet informasjonen. 

Prøve her nå. Slettet cookies i Chrome, men får fortsatt opp mye reklame for mine særinteresser.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøve her nå. Slettet cookies i Chrome, men får fortsatt opp mye reklame for mine særinteresser.

Sikker på at du slettet alt da? Må du f.eks skrive inn passord på nytt på alle innloggingssteder? Jeg har bare gjort det i Firefox, 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...