Gå til innhold

Hvorfor kan jeg ikke flytte permanent til fengsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst. Savner å snakke med noen. Er 20år siden jeg snakket med noen andre enn helsevesenet og remamannen nå. 

Anonymkode: cc92f...079

Hvilke diagnoser har du?

Anonymkode: 08b19...a00

De på legevakta er bare noen hissigpropper. Spesielt han ene gubben blir dritsint når politiet overfører meg til legevakta og kjefter i vei om hvor fæl jeg er. Som våger å ta kontakt med legevakta for i hans øyne unødvendig kontakt

Annonse

Det er litt dumt at man ikke kan bestille fengselsplass akkurat som man går til legen å bestiller innleggelse på psyken. I fengsel må man liksom gjøre alvorlig krimmen for å komme til. Jeg er for rik til å gjøre mindre alvorlige lovbrudd for da får man bare bot og jeg er rik. Da må man gjøre alvorligere ting

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst. Savner å snakke med noen. Er 20år siden jeg snakket med noen andre enn helsevesenet og remamannen nå. 

Hvis du ikke ønsker å bo alene, så kan du kanskje søke kommunen om plass i en "psykiatribolig"?

Annonse

Ser at admin slettet mitt innlegg fordi jeg foreslo en upassende tittel på en eller annen, men da gis jeg mulighet til å utddype mer det jeg følte var det viktigste budskapet mitt i innlegget - og beklager om det ikke kom helt frem - som var at: Vær forsiktig TS så du ikke blir utnyttet av kyniske på nettet som ser sårbarheter hos andre som de er umenneskelige nok til å utnytte. Det handler ikke om at du er dum, lavere fungerende e.l., i samfunnet er det plass til alle - til og med deg og meg og det er ikke verst - men andre ser en eller annen liten svakhet i deg som de vet å utnytte til fulle. Det er aldri mobbeofferets feil at han eller hun blir mobbet, men her må den som står bak ta sitt ansvar bevisst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...