Gå til innhold

Kan noen se om du ser på Instagramprofilen deres?

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket profilen til en jeg hadde en liten flørt med for en stund siden. Ser vedkommende står som blogger på instaen sin, noe som betyr at han mest sannsynlig har en bedriftskonto. 
Jeg sjekker aldri storyene hans, eller høydepunkter. Liker heller aldri bildene, for det sjekker jeg alltid nøye etter. Men en gang så ble jeg ekstra nysgjerrig og sjekket med en annen konto jeg har. Denne kontoen er lissom ikke meg, hehe😬 Med den kontoen sjekket jeg story en gang. Kan den kontoen spores tilbake til meg? Noen som vet?

Sjeldent jeg sjekker, men en gang i blant ser jeg litt for nysgjerrighetens skyld 😉

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...