Gå til innhold

Hvilke land har du ønsker om å dra til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du et ønske? 

Jeg drømmer om å reise og se mer, men må vente med det og kose meg i Norge istedet. 

Ønsker å reise til Spania, Portugal, USA / Florida og Island. 

Anonymkode: 51fc9...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du et ønske? 

Anonymkode: 51fc9...db0

Land og land, men Svalbard hadde vært fint å reise til en gang synes jeg, men får aldri bestemt meg om det er best om sommeren eller vinteren. Jeg har lyst til å få med meg begge deler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå så er det Spania.  Skulle egentlig ha reist i midten av oktober og hadde fått lånt en leilighet, men den turen er avlyst pga koronaen. Så når det er greit å reise igjen, så blir det sikkert dit. Er spent på om vi får igjen pengene for flybillettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, emilie321 skrev:

Akkurat nå så er det Spania.  Skulle egentlig ha reist i midten av oktober og hadde fått lånt en leilighet, men den turen er avlyst pga koronaen. Så når det er greit å reise igjen, så blir det sikkert dit. Er spent på om vi får igjen pengene for flybillettene.

Jeg har veldig lyst å dra til Spania også  

Anonymkode: 51fc9...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Eva Sofie skrev:

Land og land, men Svalbard hadde vært fint å reise til en gang synes jeg, men får aldri bestemt meg om det er best om sommeren eller vinteren. Jeg har lyst til å få med meg begge deler :) 

Jeg har vært på Svalbard på sensommeren, både i Longyearbyen, Radio Isfjorden og en rask tur innom Barentsburg. Det var en utrolig opplevelse. 
Jeg ønsker å dra tilbake på vinteren, for jeg tror at det vil bli en helt annerledes opplevelse. 
Vi brukte ribbåt for å forflytte oss på sommeren, vinteren brukes endel snøscooter. 
Vi opplevde jo sol hele døgnet, det er nok helt annerledes å oppleve det mørkt hele døgnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du et ønske? 

Jeg drømmer om å reise og se mer, men må vente med det og kose meg i Norge istedet. 

Ønsker å reise til Spania, Portugal, USA / Florida og Island. 

Anonymkode: 51fc9...db0

Jeg og har lyst til Island :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg ikke kan reise har jeg lyst til å dra nær sagt hvor som helst. Får veldig reisetrang når jeg ikke kan. Hadde nok dratt på venninnetur i Europa i høst om det hadde vært mulig, nå vet jeg ikke når det vil skje neste gang. Ellers hadde jeg planer om tur til Japan, også utsatt på ubestemt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt oss til Egypt, dvs. den historiske delen med pyramidene osv. Vi håper fortsatt at vi kan få det til før vi blir for gamle.

Vi var på Interrail i fjor høst, og jeg hadde såvidt sett litt på mulighetene for togferie i England da koronaen kom.

Vi er også veldig glade i Danmark og Portugal og reiser gjerne tilbake dit. Vi fikk en uke på Jylland i sommer mens det var "lov".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde bestilt reise til Kirgisistan i mai, men den ble ikke noe av.  Jeg har reist til mange land, men det er mange land som jeg kunne tenkt meg å reise til igjen og mange land jeg ønsker å reise til.  Afrika står høyt på listen og første landet jeg vil reise til når det blir safe igjen er Kenya.  Etiopia står høyt også.

Anonymkode: 8cb83...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Eva Sofie skrev:

Land og land, men Svalbard hadde vært fint å reise til en gang synes jeg, men får aldri bestemt meg om det er best om sommeren eller vinteren. Jeg har lyst til å få med meg begge deler :) 

Jeg har sett en del på reiser til Svalbard nå.  Tenker på å dra dit i sommerferien.  Det er godt å kunne pusle med noen ferieplaner i disse tider.  Det går an å reise dit i koronatider.

Anonymkode: 8cb83...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett en del på reiser til Svalbard nå.  Tenker på å dra dit i sommerferien.  Det er godt å kunne pusle med noen ferieplaner i disse tider.  Det går an å reise dit i koronatider.

Anonymkode: 8cb83...941

Veldig lurt! Vi må gjøre det beste ut av situasjonen når den først er som den er. Håper du vil få en fin ferie med fine opplevelser :) Det er et flott sted med vakker natur :) Men de isbjørnene kan holde seg unna oss mennesker synes jeg. Var jo ikke lenge siden en av de gikk løs på en turist leste jeg i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi har fått vaksinert oss, ønsker jeg å dra til (tilfeldig rekkefølge):

*Italia (sommer eller høst)

*Franske eller østerrikske Alper (vinter)

*Shetland, Hebridene, Orknøyene,  Skottland

*Madagaskar 

*Sverige (besøke slekt og venner)

*Kroatia og Hellas

Endret av påskelilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Grendel skrev:

Akkurat i år savner jeg å dra til et varm land. Det er ikke så nøye hvilket land bare det sorterer under "Syden", har strand og paraplydrinker.

Vi rakk akkurat en tur til "Syden" i vinterferien,  bare få uker før alt stengte ned. Vi har snakket om det flere ganger, at det var så deilig å ha denne turen å tenke tilbake på akkurat i år 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...