Gå til innhold

Hvorfor får så mange uføre folk barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo bli sykere av å måtte passe på 5 barn da. Hadde samme person hatt 0 barn så ville vedkommende kanskje klart å jobbe. 

Anonymkode: 4e0b0...083

Ja selvfølgelig, men hun kan ikke slutte å ha så mange barn.  Heldigvis er hun ikke så syk at barna må tas fra henne.  Jeg antar at det også er en mann inne i bildet.  Hvor mye husarbeid hun gjør er vel ikke min eller din sak.

Jeg forstår ikke hva du vil frem til.  At mange kvinner er så late at de kan ikke både jobbe og ha barn.  Hva med hjemmeværende husmødre hvor mannen forsørger familien?  Eksisterer det kanskje ikke lenger?

Anonymkode: 9fe0c...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo bli sykere av å måtte passe på 5 barn da. Hadde samme person hatt 0 barn så ville vedkommende kanskje klart å jobbe. 

Anonymkode: 4e0b0...083

Det var snakk om før man fikk barn. At folk ble ufør slik at de kunne få barn og klare å ta seg av dem. Har man allerede barn, blir det selvfølgelig tatt med i arbeidsevnevurderingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...