Gå til innhold

Oppdatering - vektreduksjon og sunnere livsstil


Gjest dolmio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, ISW skrev:

Angående BMI: Det er mulig Dolmio hadde høyere BMI enn meg i utgangspunktet (vet ikke høyden hennes men siden jeg er mann og nesten 1,90 antar jeg statistisk sett at hun ikke er like høy) - jeg startet på 32,5 i BMI og har nå såvidt kommet meg under 30-tallet. Har gått fra å bruke klær i 3XL og 2XL til å primært bruke XL. I bukser har jeg gått fra 38 i livet til 35 og 36. Så det hjelper. Men virker som effekten på klærne har vært enda bedre hos Dolmio, det er veldig bra 😊 

Men tiden er vel inne nå for å begynne å trene styrke. Jeg tenker at en del av nedgangen min til nå har vært tapt muskelmasse - har bare trent kondis til nå og heller ikke gjort det nok. Har bare vært litt lite motiverende å gå på SATS nå midt i pandemien, selv om det er en dårlig unnskyldning. 

Min bmi var 41,2 

Nå er den 36,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ISW skrev:

Men tiden er vel inne nå for å begynne å trene styrke. Jeg tenker at en del av nedgangen min til nå har vært tapt muskelmasse - har bare trent kondis til nå og heller ikke gjort det nok. Har bare vært litt lite motiverende å gå på SATS nå midt i pandemien, selv om det er en dårlig unnskyldning. 

Men husk at du også kan trene hjemme med enkle remedier du kan finne i heimen.

Når jeg i perioder er veldig folkesky og har problemer med å vise meg utendørs, har jeg f.eks noen ganger benyttet meg av "Walk at Home" på YouTube til å trene bevegelse/kondisjon/utholdenhet. Styrke har jeg også trent etter program. Man velger jo selv hvor hardt en vil ta det, men for meg handler det kun om å holde meg sånn noenlunde i normal form med enkle øvelser. Jeg har aldri hatt ambisjoner om å bli "skikkelig trent" verken i kondisjon eller styrke. Jeg er da tross alt bare en enkel husmor.. 😂

Anonymkode: 07862...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...